וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "השיא לא שווה כלום אם לא נזכה בגביע"

מאמן נבחרת איטליה התלהב מהשיאים ששברה נבחרתו שסיימה קמפיין מושלם עם 1:9 מדהים על ארמניה. ניקולו זאניולו: "הגשמתי חלום". וגם: השיאים והמספרים מהמשחק ההיסטורי אתמול בפאלרמו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: החוזים הגדולים ביותר בפרמיירליג

נבחרת איטליה הבטיחה מזמן את העלייה ליורו 2020, אך אתמול (שני) השיגה הנבחרת של רוברטו מאנצ'יני את אחד מניצחונותיה הגדולים ביותר בהיסטוריה לאחר שכתשה 1:9 את ארמניה האומללה, ועל הדרך שברה כמה שיאים. שישה שחקנים כבשו באיטליה, כשניקולו זאניולו בן ה-20 כובש צמד והופך לשחקן רומא הצעיר ביותר שכובש במדי הנבחרת.

"אני מאושר, הגשמתי חלום", אמר זאניולו הנרגש בסיום. "מצד שני, צריך לזכור שזו רק ההתחלה. לא הייתי בכושר טוב בתקופה האחרונה ורציתי לענות על המגרש לכל המבקרים שלי".

מאמן ה'אזורי', רוברטו מאנצ'יני: "אני מקווה שנוכל להמשיך בכושר הזה כשנגיע ליורו 2020, בימינו כבר אין משחקים בינלאומיים שמסתיימים ב-1:9, אבל אם אתה לא זוכה בכלום השיא לא שווה". על שילוב הצעירים אמר המאמן: "הצעירים משתפרים ממשחק למשחק. יש להם איכות, והניסיון שהם הרוויחו הוא חשוב". על רצף הניצחונות של נבחרתו אמר מאנצ'יני: "נראה מה יקרה ביורו 2020. מעולם לא ניצחנו את כל עשרת המשחקים במוקדמות. יש לנו חצי שנה להתכונן לאליפות וממש חבל לי שאני יכול לזמן רק 23 שחקנים לנבחרת. אם נוכל להמשיך כך, זה יהיה נהדר".

צ'ירו אימובילה: "אני שמח מאוד, היה לנו קמפיין מופלא והאוהדים דחפו אותנו ותמכו. אני מקווה שהם ימשיכו כך ביורו 2020. אנחנו סקרנים לדעת את מי נקבל באליפות והוכחנו כבר שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. יש בנו את האמונה והאיכות שצריך כדי להצליח".

ניקולו זאניולו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
"זו רק ההתחלה". ניקולו זאניולו/רויטרס

המספרים

* מדובר בניצחון הגדול ביותר של נבחרת איטליה מאז שניצחה 0:9 את ארצות הברית במשחקים האולימפיים בשנת 1948.

* האיטלקים קבעו שיא ניצחונות חדש לשנה קלנדרית לאחר שניצחו עשר פעמים במהלך 2019.

* איטליה היא הנבחרת השנייה בהיסטוריה שניצחה את כל משחקיה בשלב הבתים של טורניר מוקדמות כלשהו לנבחרות, כשהיחידה שעשתה זאת מלבדה הייתה בלגיה.

* עד למשחק נגד ארמניה, החזיקו האיטלקים בהפרש השערים השלישי בטיבו במוקדמות אחרי בלגיה ואנגליה, אך המשחק בפאלרמו קבע כי איטליה תסיים ראשונה גם מבחינת הנתון הזה.

* הנבחרת של רוברטו מאנצ'יני שברה נתון היסטורי נוסף לאחר שרשמה 11 ניצחונות רצופים, ובכך שיפרה את הרצף שהשיגה הנבחרת האגדית של ויטוריו פוצו בשנות ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully