וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוק' היורו: פולין, רוסיה וקרואטיה יכולות להבטיח עלייה

לבנדובסקי וחבריו צריכים לנצח את צפון מקדוניה בבית (ספ' 5, 21:45), לרוסיה יספיק תיקו בקפריסין והקרואטים צריכים לנצח בוויילס

עריכת וידאו: מתן חדד

המשחקים במוקדמות יורו 2020 יימשכו מחר (ראשון) עם בתים ג', ה', ז' וט'. ב"בית הישראלי" סלובניה תארח את אוסטריה לקרב משמעותי מאוד על המקום השני בבית, בעוד צפון מקדוניה תנסה להפתיע את פולין בחוץ. בבית ג' גרמניה תקווה לא למעוד מול מול אסטוניה החלשה בעוד הולנד תשחק בבלארוס. בבית ה' ויילס תארח את קרואטיה לקרב משמעותי והונגריה תפגוש את אזרבייג'אן. בבית ט' רוסיה יכולה להבטיח את הכרטיס ליורו אם תסיים אפילו בתיקו בקפריסין, בלגיה תפגוש את קזחסטן וסקוטלנד את סן מרינו.

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
ניצחון של פולין והיא ביורו/רויטרס

בית ז'

פולין - צפון מקדוניה (21:45)

רוברט לבנדובסקי וחבריו יבטיחו את הכרטיס ליורו 2020 אם ינצחו בבית את הצפון מקדונים, שמגיעים מעודדים מאוד אחרי ה-1:2 הביתי נגד סלובניה. במקרה של ניצחון ביתי, הפולנים יבטיחו את העלייה כיוון שהם יהיו עם 19 נקודות וישאירו את צפון מקדוניה עם 11 כשבמקביל אם אוסטריה תנצח או לא תפסיד בסלובניה, אז פולין תהיה עם פער של שמונה או שבע נקודות מהמקום השני כשיש שני משחקים לסיום הקמפיין, במקרה של ניצחון סלובני, פולין תוביל בשש נקודות על אוסטריה ומאזן פנימי טוב יותר כיוון שניצחה אותה בחוץ וסיימה איתה בתיקו בבית.

סלובניה - אוסטריה (21:45)

הנבחרת של פרנקו פודה השיגה ניצחון חשוב מאוד מול ישראל ועכשיו יודעת שגם תיקו בסלובניה ככל הנראה יספיק לה כדי לעלות ליורו, זאת מכיוון שבמקרה כזה היא תהיה ככל הנראה בפער של חמש נקודות מהמקום השלישי ועוד צפוי לה משחק מול נמושת הבית, לטביה, במחזור הסיום. הסלובנים מעדו במשחק האחרון והפסידו 2:1 לצפון מקדוניה, מה שאומר שהם חייבים לנצח את אוסטריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סרג' גנאברי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
גנאברי ימשיך בכושר המצוין?/רויטרס

בית ג'

אסטוניה - גרמניה (21:45)

הנבחרת של יואכים לב לא שיחקה ביום חמישי, אבל קיימה משחק ידידות ברביעי וסיימה ב-2:2 ביתי מול ארגנטינה. עכשיו הגרמנים ינסו להשיג ניצחון חוץ שיגדיל את הפער שלהם מצפון אירלנד השלישית לשלוש נקודות והצפון אירים עדיין צריכים לשחק בגרמניה (אחרי שהפסידו לה בבית). יואכים לב ודאי יקווה שסרג' גנאברי ימשיך ביכולת הנהדרת שלו מהתקופה האחרונה אחרי הרביעייה שכבש מול טוטנהאם והשער והבישול מול ארגנטינה. בסך הכול, לשחקן באיירן מינכן יש 10 שערים ב-11 הופעות במדים הלאומיים וזו הזדמנות מצוינת לשפר את המאזן הזה מול ההגנה החלשה של אסטוניה, שספגה 18 שערים בשישה משחקים עד כה.

בלארוס - הולנד (19:00)

האורנג' נקלעו לצרה בבית מול צפון אירלנד ביום חמישי, אבל הצליחו להתאושש בדיוק בזמן כדי לנצח 1:3 ולעלות למקום הראשון בבית עם 12 נקודות ויחס שערים 6:17, ממש כמו של גרמניה הראשונה, אך בראש בראש ההולנדים מחזיקים ביתרון כי ניצחו בגרמניה 4:2 והפסידו לה בבית 3:2. עכשיו הולנד תנסה לא למעוד מול בלארוס החלשה כדי לשמור על ראשות הבית. במפגש שנערך בין השתיים במרץ הצליחו ההולנדים לנצח 0:4 קליל.

ברונו פטקוביץ' שחקן נבחרת קרואטיה. GettyImages
ברונו פטקוביץ' ואיבן פרישיץ' רוצים לחגוג עלייה עם קרואטיה/GettyImages

בית ה'

ויילס - קרואטיה (21:45)

אחרי 1:1 קשה בסלובקיה, הוולשים יודעים שהם צריכים לנצח את קרואטיה אם הם רוצים לשמור על סיכוי אמיתי לעלות ליורו. לוויילס, ששוב תחסר את ארון ראמזי הפצוע, יש רק שבע נקודות מחמישה משחקים בעוד להונגריה יש תשע ולסלובקיה עשר, אבל לשתיהן יש משחק עודף. מנגד, קרואטיה ראשונה בבית עם 13 נקודות ויודעת שניצחון בוויילס יבטיח לה את הכרטיס ליורו.

הונגריה - אזרבייג'אן (19:00)

ההונגרים הובסו 3:0 על ידי קרואטיה ביום חמישי וחייבים לנצח את אזרבייג'אן בבית כדי לשפר עמדות לקראת מחזור הסיום בבית הצפוף הזה. האזרים כבר מזמן איבדו סיכוי למשהו והם עם נקודה אחת (אותה השיגו דווקא מול קרואטיה) במקום האחרון.

רן בן שמעון מאמן נבחרת קפריסין. רויטרס
הוא ונבחרתו יצליחו לדחות את העלייה הרוסית? בן שמעון/רויטרס

בית ט'

קזחסטן - בלגיה (16:00)

האורחת הפכה לראשונה שמבטיחה את הכרטיס ליורו עם 0:9 קליל נגד סן מרינו החלשה, ועכשיו היא מתפנה למשחקים לפרוטוקול בלבד, שיהוו גם הזדמנות לצוות המקצועי להריץ שחקנים צעירים ולהעניק להם דקות ראשונות בנבחרת. הקזחים איבדו סיכוי לעלות ליורו כשהפסידו 2:1 לקפריסין בבית ולכן גם להם המשחק הזה לא קובע כלום.

קפריסין - רוסיה (19:00)

הנבחרת של רן בן שמעון עשתה קאמבק יפה ביום חמישי וניצחה 1:2 את קזחסטן בחוץ. עם זאת, הסיכוי שלה לעלות ליורו נותר אפסי כיוון שהפער בינה לבין רוסיה עומד על שמונה נקודות ולרוסים עוד יש משחק מול סן מרינו הגרועה במחזור הסיום. מה שנותר עכשיו לקפריסין הוא לנסות ואולי לדחות את הבטחת העלייה של רוסיה וזה יקרה רק אם תנצח את הנבחרת המצוינת של סטניסלב צ'רצ'סוב. הרוסים מגיעים עם 0:4 משכנע מאוד מול סקוטלנד וכשהם עם 18 נקודות מ-21 כשאובדן הנקודות היחיד מבחינתם היה ב-3:1 מול בלגיה.

סקוטלנד - סן מרינו (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully