וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינאצולה: "מרגיש יותר לחץ כעת, מאשר אם הייתי משחק"

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 9:29

המגן הפצוע יעודד את איטליה מהיציע בגמר היורו נגד אנגליה (ראשון, 22:00). על היכולת הנהדרת שהציג: "לשחק ככה על הבמה הכי גדולה בקריירה שלי זה מדהים. תמיד צריך להאמין בעצמך". וגם: סוכנו של אימובילה מגיב לביקורות

תקציר ניצחונה של איטליה 2:4 על ספרד בפנדלים, חצי גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרת איטליה מתכוננת לקראת גמר היורו הגדול כשתתארח בוומבלי ביום ראשון אצל אנגליה (22:00, רשת 13), שמצידה תנסה לרשום זכייה היסטורית בטורניר אחרי שהעפילה לראשונה אי פעם למשחק הגמר. מי שלא ייקח חלק במשחק הזה הוא כמובן לאונרדו ספינאצולה. המגן השמאלי נפצע בצורה קשה ברבע הגמר מול בלגיה ויצפה במשחק הזה מהיציע.

שחקנה של רומא התראיין ל"סקיי איטליה" לקראת המשחק ואמר: "אני יותר לחוץ עכשיו מאשר אם הייתי בסגל מתכונן לקראת המשחק. אני מרגיש הרבה לחץ מכאן".

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער נבחרת איטליה עם לאונרדו ספינאצולה. רויטרס
הפציעה קטעה לו טורניר נהדר. ספינאצולה/רויטרס

הפציעה של ספינאצולה קטעה לו טורניר נהדר, כאשר הוא נבחר פעמיים לשחקן המשחק מתוך ארבעה משחקים בהם שותף. היכולת הטובה שלו משכה את עיניהם של המועדונים הגדולים שהביעו בו עניין כמו ברצלונה, ריאל מדריד וליברפול, אך כעת הוא ייעדר שמונה חודשים לפחות ויתרכז רק בשיקום מהפציעה.

מגן רומא התייחס ליכולת שלו ואמר: "הבנתי שאני נמצא על הבמה הכי גדולה בקריירה שלי, אז להופיע ככה זה מדהים. האמנתי בעצמי, אבל זה עדיין מדהים להיות פה למרות שלא אשחק. הכי חשוב זה לעמוד שוב על הרגליים, אף פעם לא להפסיק להאמין בעצמך וכן, צריך גם קצת מזל".

ספינאצולה התייחס לסיכויי נבחרתו מול האנגלים ואמר: "אני חושב שזה משחק של 50-50. לאנגליה יש שחקנים נהדרים כמו רשפורד, פודן וסאנצ'ו על הספסל. הם צעירים אבל מעולים. יהיה משחק גדול, אנחנו יכולים לעשות את זה".

צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
יכולת מאכזבת. אימובילה/רויטרס

מי שכמעט בוודאות יפתח בהרכב, אך מציג יכולת הרבה פחות טובה מזו שהציג ספינאצולה הוא צ'ירו אימובילה. הסקורר של לאציו פתח טוב את הטורניר, אבל דעך בשלב הנוקאאוט והוחלף שוב ושוב על ידי אנדראה בלוטי.

אימובילה בן ה-31, שזכה בנעל הזהב ב-2019/20, כבש 15 שערים בינלאומיים ב-51 הופעות במדי איטליה, אך מתקשה ביורו הנוכחי וספג ביקורות בתקשורת בארץ המגף. "זה מעצבן אותי", הגיב אלסנדרו מוג'י סוכנו, "אם הוא היה כובש שני שערים למשחק אף אחד לא היה עושה מזה עניין. אבל אם הוא לא מבקיע, הוא הופך לבעיה של איטליה. אנחנו קוראים על זה כבר שנים. אחרי זה אני קורא שעיתונאים מזכירים שחקנים שיכולים לשדרג את ההתקפה של איטליה וכבשו 30-40 גולים כל הקריירה. זה מרתיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully