וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף באיטליה לקראת ראשון הגדול: "11 ביולי הוא יום חג לאומי"

התרגשות שיא בארץ המגף לקראת גמר היורו וגמר ווימבלדון בו ישתתף מתאו ברטיני, שאמר: "ממליץ לקנות טלוויזיה גדולה לקראת יום ראשון". מאנצ'יני: "ברכות למתאו, ניתן את הלב בוומבלי ובווימבלדון"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הניצחון של מתאו ברטיני/מתוך האינסטגרם של צ'ירו אימובילה

התרגשות גדולה באיטליה בעקבות העלייה של מתאו ברטיני לגמר ווימבלדון. המדורג שביעי בטורניר הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שמגיע לגמר באול אינגלנד קלאב אחרי 3:6, 0:6, 7:6 (3), 4:6 מול הוברט הורקאץ' וסידר למדינה שלו יום חלומי בראשון הקרוב. ברטיני ישחק ב-16:00 שעון ישראל בגמר ווימבלדון וב-22:00 נבחרת הכדורגל תפגוש את אנגליה, בוומבלי, בגמר יורו 2020.

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי, נבחרת איטליה בכדורגל. רויטרס, עיבוד תמונה
יום ראשון הגדול של איטליה/עיבוד תמונה, רויטרס

ברטיני הנרגש אמר אחרי המשחק: "אין לי מילים. באמת. רק תודה ואני צריך כמה שעות כדי להבין מה קרה. אני רק יודע ששיחקתי משחק נהדר. אני מאושר כל כך ושמח להיות כאן. אני כל כך נהנה מהקהל. המשפחה שלי כאן וכל הצוות שלי. אני חושב שמעולם לא חלמתי על זה אפילו כי זה היה יותר מדי אפילו בשביל חלום. אני כל כך שמח. תודה. מבחינת טניס זה היום הטוב ביותר בחיי. אני מקווה שיום ראשון יהיה אפילו טוב יותר, אבל אני שמח להצטרף לכל כך הרבה שמות גדולים שהופיעו בגמר כן, אני ממש מצומרר. אני חייב להאמין שעשיתי את זה".

מי שמיהר לברך את ברטיני היה מאמן נבחרת איטליה רוברט מאנצ'יני, שכתב: "ברכות למתאו ברטיני, ביום ראשון ניתן את הלב בווימבלדון ובוומבלי". חלוץ הנבחרת צ'ירו אימובילה פרסם סרטון של שחקני הנבחרת חוגגים את הניצחון של ברטיני. הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט" קראה: "ברטיני, אתה אגדה. הוא האיטלקי הראשון אי פעם בגמר ווימבלדון". ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו: "ברטיני הקסום! גמר היסטורי בווימבלדון. מעולם לא היה איטלקי כמוהו".

פדריקה קוצ'י כתבה שם: "תודה מתאו. ביום ראשון לא נוכל ללכת לים, לפארק או לנסוע לטיול. ב-15:00 ניתקע מול המסך בחום של יולי. כולנו כאן נצפה בכך, מתאו ברטיני הפינליסט האיטלקי הראשון בווימבלדון. איטליה תחגוג את 11 ביולי כיום חג לאומי עם מתאו בגמר אחרי הצהריים והנבחרת בגמר היורו מול אנגליה בערב".

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. רויטרס
גם אנחנו ממליצים לקנות טלוויזיה גדולה. ברטיני/רויטרס
שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י דונארומה מברך את מתאו ברטיני. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
דונארומה חגג בסטורי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקן נבחרת איטליה אלסנדרו פלורנצי מברך את מתאו ברטיני. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
גם פלורנצי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
מנואל לוקאטלי שחקן נבחרת איטליה מברך את מתאו ברטיני. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
גם לוקאטלי מבסוט/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

גם ברטיני דיבר על יום ראשון הענק שמחכה לאיטליה ואמר: "אני ממליץ לכולם לקנות טלוויזיה נחמדה, קודם לצפות בי ואחר כך בנבחרת ולעודד אותנו. אני יודע שיש לי נשקים, אני יודע מה אני מסוגל לעשות, לא אעצור כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully