וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה הגיעה לתקשורת האיטלקית, מאנצ'יני: "יהיה גמר נהדר"

מסיבת העיתונאים לקראת יום ראשון תיערך בזום, לאחר ששלושה עיתונאים שליוו את האזורי נמצאו חיוביים. המאמן: "אנגליה ראויה לגמר, היא נבחרת סולידית מאוד". קאפלו אופטימי, ברצאלי מקווה לשחזור של גמר 2006

תקציר ניצחונה של איטליה 2:4 על ספרד בפנדלים, חצי גמר יורו 2020/ספורט1

שלושה אנשי תקשורת שליוו את נבחרת איטליה בימים האחרונים נמצאו חיוביים לקורונה, ועל כן הסקוואדרה אזורי נאלצו לתכנן מסלול מחדש. בנבחרת החליטו כי מסיבת העיתונאים שאמורה היתה להתקיים היום (שישי) תיערך בזום, והדגישו כי אין סכנה לשחקני הסגל שחוסנו לפני פתיחת הטורניר ולא באו במגע ישיר עם העיתונאים המדוברים. אחד מאנשי התקשורת שב לארץ המגף לאחר המשחק מול ספרד, בעוד שניים אחרים נמצאים בבידוד בלונדון.

איטליה תמריא ללונדון מחר בערב לקראת הגמר הגדול ביום ראשון, ומדינה שלמה תחזיק אצבעות. "יהיה גמר נהדר", ניבא רוברטו מאנצ'יני. "לאנגליה מגיע להיות שם, היא נבחרת סולידית מאוד". על הניצחון אחרי חצי הגמר, אותו הקדישו שחקניו ללאונרדו ספינאצולה, אמר המאמן הלאומי: "זה היה יפה מאוד, מחווה למי שהיה המגן הטוב ביותר בטורניר. חבל מאוד שהוא לא יהיה בגמר, אבל זה לא מוריד מכך שהיה המגן המצטיין".

רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
רגע האמת מתקרב. מאנצ'יני/רויטרס

"איטליה יכולה לעשות זאת", חרץ פאביו קאפלו. "אנגליה נבחרת מעניינת, אבל היא לא אחת החזקות ביותר. אין לה הרבה איכויות בקישור, אבל היא כן חזקה ואגרסיבית, ויש לה רק חלוץ אחד ברמה גבוהה - הארי קיין. הם התקשו מאוד מול הלחץ של דנמרק, בעוד איטליה הרשימה אותי. אין אגו בנבחרת הזאת, רוברטו מאנצ'יני עשה עבודה מדהימה. לאיטליה יש את השוער הטוב בעולם".

היום מציינים בארץ המגף 15 שנה לזכייה במונדיאל 2006. מרקו מטראצי, שהיה חלק מאותה זכייה מרגשת, רואה נקודות דמיון בין הנבחרת הנוכחית וזו שהניפה את הגביע העולמי: "אנגליה משחקת בבית, כמו גרמניה ב-2006. אני זוכר את פרצופי הגרמנים במנהרה, הם היו לבנים כמו החולצות שלהם. אמרנו אחד לשני, 'הם מפחדים, הם מפחדים', וזה אכן מה שהיה. שלשום ראיתי את הפרצופים של שחקני נבחרת אנגליה אחרי השער של דנמרק, ואני מניח שרוברטו מאנצ'יני הראה את זה לשחקניו".

עוד בוואלה!

קייליני עוקץ: "אנגליה לא משחקת הכי יפה, אבל קשה לנצח אותה"

לכתבה המלאה
פאביו קאפלו בטקס נבחרי השנה של פיפ"א. רויטרס
לא מאמין באנגליה. קאפלו/רויטרס

אנדראה ברצאלי, שגם כן נכלל בסגל ב-2006, הוסיף: "לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'ו קייליני מרגישים את האחריות שמוטלת עליהם. הם נותנים כל כך הרבה לנבחרת, הם הצמד המושלם להגנה. אם נשלוט הרבה בכדור, נוכל לעשות את זה. הארי קיין גבוה ופיזי ואוהב לשחק בין הקווים, הוא וראחים סטרלינג השחקנים הכי מסוכנים שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully