וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני עוקץ: "אנגליה לא משחקת הכי יפה, אבל קשה לנצח אותה"

קפטן נבחרת איטליה מתחמם לקראת גמר היורו מול נבחרת שלושת האריות בראשון: "כשמאנצ'יני התחיל לדבר איתנו על זכייה, חשבנו שהוא משוגע. והנה, אנחנו ממש כאן, במרחק נגיעה". מרקו וראטי: "הלחץ בעיקר עליהם". רוברטו מאנצ'יני צפוי לעלות ללא שינויים בהרכב מחצי הגמר

תקציר ניצחונה של איטליה 2:4 על ספרד בפנדלים, חצי גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרת איטליה מתכוננת ביתר שאת לרגע הגדול של הכדורגל האירופי, בתקווה שיהפוך לרגע העצום שלה. האזורי, שיפגשו באצטדיון וומבלי את נבחרת אנגליה בגמר היורו (ראשון, 22:00, רשת 13), חולמים על זכייה שנייה בגביע, זאת לאחר שעשו זאת בפעם הראשונה והאחרונה עד כה, ב-1968 לאחר ניצחון 0:2 בגמר על יוגוסלביה. המאמן רוברטו מאנצ'יני צפוי לשמור על ההרכב שניצח בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה את נבחרת ספרד בחצי הגמר.

הבלם הוותיק והקפטן של האיטלקים ג'ורג'ו קייליני כבר בטירוף לקראת הנפה חלומית: "זה חלום שבמשך שלוש שנים המאמן קדח לנו אותו לתוך הראש ובסופו של דבר הפך למציאות", התייחס קייליני להשתתפות בגמר של הנבחרת שכלל לא הצליחה להעפיל למונדיאל 2018. "כשמאנצ'יני התחיל לדבר איתנו על זכייה ביורו, חשבנו שהוא משוגע. והנה, אנחנו ממש כאן, במרחק נגיעה מהגביע".

ג'ורג'ו קייליני שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
עוקץ את האנגלים. קייליני/רויטרס

שחקן ההגנה הוותיק התייחס גם לעובדה שכל הנבחרות שהרכיבו את בית המוות הודחו כבר בשלב שמינית הגמר: "היינו בטוחים שנתמודד מול צרפת בחצי הגמר, ולא מול ספרד. היו לצרפתים כל האיכויות הנחוצות והניסיון הבינלאומי כדי להצליח. הייתי משוכנע שצרפת היא רמה אחת מעל השאר, אז הנחתי שהדרך שלנו לגמר תעבור דרך בלגיה, צרפת ואנגליה".

על היריבה בגמר אמר קייליני: "מההתחלה חשבתי שאנגליה תתמודד ברצינות על זכייה ביורו. יש להם איכויות, הם פיזיים ומשחקים בצורה מאורגנת. הם אולי לא משחקים הכי יפה לעין, אבל קשה לנצח אותם". על חלוץ נבחרת אנגליה הארי קיין: "הוא שחקן שתמיד הערכתי. אני זוכר שבמשחק הבינלאומי הראשון שלו שנערך בטורינו הוא עשה עליי רושם טוב מאוד באופן מיידי. יצא לי לשחק לא מעט נגד טוטנהאם, כך שאני מכיר אותו היטב".

שחקן נבחרת איטליה מרקו וראטי. רויטרס
"הלחץ בעיקר עליהם". וראטי/רויטרס

גם קשר האזורי מרקו וראטי התייחס לגמר, ומאמין שרוב הלחץ יוטל על כתפי היריבה: "צפינו בחצי הגמר השני כולנו יחד", שיתף. "ראחים סטרלינג שחקן פנטסטי שמשתפר כל שנה". על הפנדל שקיבלו האנגלים מול דנמרק אמר: "זה היה פנדל מאוד נדיב, אני לא הייתי שורק אותו. זה הכריע את המשחק".

על נבחרת שלושת האריות כולה אמר וראטי: "אנגליה היא נבחרת חסונה, אבל גם לא חסר לה שחקנים עם יכולת טכנית גבוהה. הם לא זכו בעולם בתואר, אז הלחץ הוא בעיקר עליהם. מגיע להם להיות בגמר, אבל גם אנחנו רוצים מאוד את התואר". וראטי הודה כי יתרון הביתיות יהיה בידם של האנגלים לאור קיום המשחק בלונדון, אך הבהיר כי הוא וחבריו "מתכוונים לתת הכול עד שריקת הסיום. לא נשאיר שום דבר על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully