וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה עונים לגארת' בייל: "אתה לא ראוי לחולצה שלנו"

מתח גדול בממלכה לקראת המפגש בין ויילס לאנגליה (חמישי, 16:00, ספורט2) אחרי האמירות של בייל: "מחמם את האווירה". הצרפתים בכוננות מיוחדת, צפו בצילומים חדשים של המהומות בליל

AP

מתח גדול נרשם בממלכה לקראת המפגש מחר (חמישי) בין נבחרות ויילס ואנגליה בלאנס במסגרת הבית המוקדם של יורו 2016 (16:00, ספורט2). לא רק שזה מפגש בין שתי מדינות מהממלכה, בעלות יריבות מסורתית, ולא רק שהמשחק הוא קריטי עבור האנגלים בניסיונם להעפיל לשב הבא - אלא שבימים האחרונים כוכב ויילס גארת' בייל שולח שוב ושוב עקיצות לעבר האנגלים.

עוד בנושא:
עיר לפני מלחמה: הרוסים והאנגלים מגיעים, משטרת ליל בפאניקה, דיווח מיוחד מצרפת
שוב: עימות אלים בין חוליגנים רוסים לאוהדים של ויילס ואנגליה
הקסם חזר, אנגליה מלהיבה: אוסקר גרסיה מסכם את הסיבוב הראשון בשלב הבתים
רוי הודג'סון עונה לביקורת של גארת' בייל: "תגובות חסרות כבוד"
אופ"א הזהירה את אנגליה ורוסיה: אם האלימות תימשך, תורחקו מהיורו

גארת' בייל, ג'ו לדלי, שחקני נבחרת ויילס. GettyImages
מצב רוח טוב. בייל/GettyImages

בייל באמירה שהרגיזה את אנגליה

בייל בכושר שיא באימון ויילס

השיא היה אתמול. "כמה שחקנים מאנגליה היית לוקח לנבחרת שלך?. נשאל בייל במסיבת העיתונאים, וענה בחיוך: "אף אחד", לקול צחוקם של העיתונאים. זו לא הפעם הראשונה בטורניר שבייל מעליב את האנגלים, כשלפני מספר ימים אמר שלנבחרת אנגליה "חסר כבוד וגאווה, הערה שגררה תגובה ממאמן אנגליה רוי הודג'סון שטען כי הדברים "חסרי כבוד". אגב, בייל אחר כך הבהיר ש"מעולם לא אמרתי שאין להם כבוד וגאווה, פשוט אמרתי שלנו יש יותר. אני שלם עם הדברים שלי, כי יש לנו רוח קבוצתית מדהימה, הכי טובה שראיתי".

כך או כך, עיתוני אנגליה, כצפוי, מגיבים. על שער "מירור" התנוססה הכותרת "אתה לא ראוי ללבוש את החולצה שלנו", בעוד ב"מטרו" נכתב ש"בייל עף על אנגליה". ב"סאן" נכתב ש"בייל שום מחמם", עם הציטוט של הוולשי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדם ללאנה נשאל אם אנגליה חוששת מהכושר של בייל ונבחרתו וענה ש"אני יודע שזה לא ישפיע עליי ועל החברים, יש לנו הרבה שחקנים עם הילה וכישרון מיוחד". ללאנה נשאל על אמירות ה"תשוקה וגאווה" של בייל וטען ש"אני מכיר את גארת', ויודע שהוא לא התכוון לזה בצורה רצינית, זה רק חלק מהבילד אפ למשחק, אנחנו את הדיבורים נעשה על המגרש".

כמו כן, בצרפת מתכוננים בחשש וברצינות לקראת המשחקים הקרובים של אנגליה ורוסיה, אחרי ההתפרעויות האחרונות. חנויות שמוכרות אלכוהול נסגרו עד ליום שישי, ו-350 ברים בעיר ליל ייסגרו מוקדם בימים רביעי וחמישי. 4,000 שוטרים נוספים נשלחו לעיר.

סרטון חדש על המהומות בליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully