וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון עונה לביקורת של גארת' בייל: "תגובות חסרות כבוד"

המאמן האנגלי השיב לכוכב הוולשי שטען שלשחקני נבחרתו יש יותר תשוקה מאשר לאנגלים: "אנחנו יודעים מי אנחנו, מציע למי שיש ספקות בנו שיבוא אליי אחרי המשחק ויראה לי מה הבעיה"

מערכת וואלה!

אחרי שסיימה ב-1:1 דרמטי וכואב נגד נבחרת רוסיה, אנגליה מתכוננת לקרב על בריטניה כאשר בעוד שלושה ימים היא תפגוש את ויילס של גארת' בייל. כוכבה של ריאל מדריד הצליח לעצבן את אנגליה כשטען בשבוע שעבר שלשחקני ויילס יש יותר תשוקה מאשר לאנגלים. ויילס פתחה את דרכה ביורו עם ניצחון היסטורי על סלובקיה, מה שהופך את ההתמודדות שלה מול אנגליה למסקרנת עוד יותר.

עוד בנושא:

אופ"א הזהירה את אנגליה ורוסיה: אם האלימות תימשך, תורחקו מהיורו
הקשר רוני: קפטן אנגליה שיחק לראשונה במרכז המגרש והצטיין
אנגליה "שבורת לב": האכזבה אחרי התיקו, מהומות ביציע אחרי המשחק

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג. רויטרס
הצליח לעצבן את האנגלים. גארת' בייל/רויטרס

רוי הודג'סון, מאמן נבחרת שלושת האריות לא נשאר חייב להתבטאות של בייל ואמר: "לקבל תגובות חסרות כבוד זה חלק מהחבילה של להיות כדורגלן או מאמן כדורגל. אני הרבה זמן בכדורגל ויודע שלכל אחד יש את הדיעה שלו. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל לי אין שום ספקות באישיות והפטריוטיות של השחקנים שלי וזה מה שחשוב".

הודג'סון הוסיף: "אנחנו יודעים מי אנחנו, יש לנו חדר הלבשה מגובש ועם המון תשוקה למשחק. אני מציע לכל מי שיש לו ספקות לגבי השחקנים שלנו שיבוא אליי אחרי המשחק ויראה לי איפה בדיוק לשחקנים שלי חסרה תשוקה ופטריוטיות משום שאני בוודאי שלא ראיתי את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully