וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני העבר האנגלים לא נרגעים: "חשבנו שהיום הזה לא יגיע לעולם"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 21:04

נבחרת שלושת האריות סוף סוף שבה לגמר של טורניר גדול. מרסון התרגש ("לא חשבתי שאראה עוד גמר בימי חיי"), נוויל התמוגג והודה כי "לא היה פנדל גם עוד מיליון שנה", ורק ליניקר משוכנע: "יכול להיות שהיו שניים. מגיע לנו קצת מזל, אחרי כל מה שעברנו"

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

יממה חלפה, ובאנגליה ממשיכים לחגוג את ההעפלה המתוקה לגמר יורו 2020. הפרשנים ושחקני העבר לא ידעו את נפשם מרוב אושר, כשגארי נוויל, שחווה כשלונות רבים עם הנבחרת לאורך השנים, התמוגג ואמר: "זה מדהים. חשבנו שהיום הזה כבר לא יגיע לעולם, אחרי כל הכאב שחווינו בטורנירים הקודמים, אבל סוף סוף הגענו לגמר. האווירה בוומבלי היתה מחשמלת, זה היה מרגש. זה כל כך מגיע לשחקנים האלה, על הצורה בה התנהלו. לא רק על כר הדשא, אלא גם מחוצה לו".

נוויל התייחס לפנדל המפוקפק שהכריע את גורל המשחק, כשראחים סטרלינג ספק-הופל ברחבה, והודה: "זה לא פנדל גם עוד מיליון שנה. אני פשוט מנסה לחשוב איך היו כותרות העיתונים אם המצב היה הפוך - היינו מרוסקים. אבל אני גם חושב שיכולנו להצליח גם ללא הפנדל הזה. השער היה מגיע".

גארי ליניקר, לעומת זאת, משוכנע שהיתה זו החלטה נכונה: "אני לא רואה על מה על המהומה", צייץ בטוויטר. "יכול להיות שהיו כאן שני פנדלים. אחרי שהיינו בצד הלא נכון של כל כך הרבה החלטות איומות לאורך השנים, לנבחרת אנגליה מגיע קצת מזל".

"לא חשבתי שאנגליה מסוגלת להגיע לגמר", הוסיף ג'יימי קראגר. "לפני הטורניר, חשבתי שחצי גמר יהיה הישג גדול עבור החבורה הזו. חשבתי שיהיה קשה מאוד, שנפגוש את גרמניה, צרפת או פורטוגל, אבל עשינו זאת מול הגרמנים וננסה לעשות זאת שוב כדי להניף את הגביע. אני חושב שהגמר יהיה צמוד מאוד, אולי הוא יילך לפנדלים ושם אנגליה תנצח. התאמנו הרבה על פנדלים, אז בואו נקווה שזה לא היה לחינם. אני לא חושב שיובקעו הרבה שערים במשחק הזה, שתי הנבחרות חזקות מאוד בהגנה. לדעתי זה ייגמר 1:1 ואז פנדלים. זה הגמר הנכון - שתי הנבחרות החזקות ביותר".

לטענת קראגר, הטורניר הזה רשום בעיקר על שמו של שחקן אחד - ראחים סטרלינג: "אמרתי כבר אחרי שלב הבתים, הוא השחקן הכי טוב של אנגליה, בהפרש גדול. בדרך כלל השחקן המצטיין בטורניר מגיע מהאלופה, אבל לא תמיד. לדעתי, הוא המועמד המוביל כרגע לפרס".

ג'יימי רדנאפ פרגן בעיקר למאמן ולגיבור הלאומי - גארת' סאות'גייט: "הוא כל כך רגוע. הוא מפתיע אותי עם כמה שהוא חזק בנוגע לחלק מההחלטות שקיבל, אני ככל הנראה מעולם לא הייתי משבץ הרכבים כאלה, והרבה פרשנים היו חושבים כמוני. אני מחזיק אצבעות שהוא יוכל לעשות זאת שוב גם בגמר".

פול מרסון הוסיף: "לא חשבתי שאראה עוד גמר של אנגליה בימי חיי. היו כמה נבחרות יוצאות מהכלל, אבל זה הישג גדול והשחקנים צריכים להיות גאים בעצמם. איזה מאמן אמיץ הוא, גארת' סאות'גייט. הוא קיבל החלטות גדולות לכל אורך הטורניר. אני מקווה שאנגליה תנצח, אבל מצפה לנו גמר קשה. צריך לעצור את ז'ורז'יניו. זה יהיה גמר ראוי בין שתי הנבחרות הטובות ביותר, הארי קיין הולך לייצר הרבה בעיות עבור איטליה. יהיה מותחן גדול. לדעתי יובקעו כמה וכמה שערים, אני הולך על 2:3 לאנגליה אחרי הארכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully