וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה: השחקנים המוסלמים לא יצטרכו להופיע לצד בירה במסיבות העיתונאים

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 15:57

גוף הכדורגל האירופי איים לקנוס שחקנים שיפגעו בספונסרים של הטורניר, אולם לאחר שפוגבה הזיז את הבקבוק של היינקן, הוחלט לבוא לקראתם של הנציגים המוסלמים. בנזמה התייצב למסיבת העיתונאים אחרי פורטוגל כשעל הפודיום רק בקבוקי קולה

תקציר: פורטוגל - צרפת 2:2/ספורט1

לצד משחקים יוצאי דופן ודרמות גדולות, כמה מהרגעים הזכורים ביותר של יורו 2020 עד כה נרשמו דווקא בחדרי התקשורת. ראשון היה זה כריסטיאנו רונאלדו, שסילק את בקבוקי הקולה שהוצבו לפניו, ולאחריו הגיע פול פוגבה והזיז מהפריים את בקבוק ההיינקן.

האינטרסים שונים: רונאלדו עשה זאת כחלק מההטפה שלו לתזונה בריאה יותר, בעוד כוכב נבחרת צרפת פעל ממניעים דתיים. פוגבה, מוסלמי, לא רצה להיות מזוהה עם המשקה האלכוהולי - אף שביורו הזה היינקן דואגת לפרסם בעיקר את הבירה נטולת האלכוהול שלה.

בעוד אופ"א הזהירה את השחקנים השונים שהם עלולים להיקנס אם ימשיכו לפעול נגד הספונסרים השונים, גוף הכדורגל האירופי כן החליט לבוא לקראתם של השחקנים המוסלמים, והחליט לאפשר להם להשתתף במסיבת עיתונאים ללא בקבוקי הבירה על הפודיום.

עוד בוואלה!

החזק מכולם: מדוע האקט של רונאלדו הפך לסמל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת צרפת קארים בנזמה. מתוך יוטיוב, צילום מסך
רק קולה. בנזמה/צילום מסך, מתוך יוטיוב

לכל שחקן ומאמן תהיה האפשרות לקבוע מבעוד מועד האם הוא מעוניין שיהיה בקבוק היינקן בפריים שלו. כדורגלן מוסלמי נוסף בנבחרת צרפת, קארים בנזמה, התייצב למסיבת העיתונאים אחרי המשחק מול פורטוגל כשעל הפודיום ניצבים רק שני בקבוקי קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully