וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודל לחיקוי: רונאלדו הזיז את בקבוקי הקולה וקרא "תשתו מים!", מניית החברה ירדה

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 21:07

CR7 שנודע בהתנגדות הנחרצת שלו לג'אנק פוד, סיפר לאחרונה: "כשהבן שלי שותה קולה ופאנטה ואוכל צ'יפס אני רב איתו". אחרי המחווה: המניה של קוקה קולה בירידה

כריסטיאנו רונאלדו מזיז במחאה שני בקבוקי קוקה קולה במסיבת עיתונאים/ספורט1

לפני כמה שנים התראיין חלוץ העבר הנורבגי יאן אוגה פיורטופט, וחשף סיפור ששמע מבן ארצו, אולה גונאר סולשיאר: באחד מהימים הראשונים של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי הגיע לארוחת הבוקר הקבוצתית עם פחית קולה. ריאן גיגס ראה את המתרחש והגיב באופן מעט קיצוני: הוא הצמיד את רונאלדו לקיר בשתי ידיו וצעק עליו: בחיים אל תעשה שוב דבר כזה". מיד לאחר מכן, חטף מרונאלדו את הפחית וזרק אותה לפח.

הימים עברו, השנים חלפו ורונאלדו הפך דוגמה ומופת להתנהלות ספורטיבית. אתמול (שני) הוא התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק של נבחרת פורטוגל נגד הונגריה (19:00, ספורט4) ולא היה יכול להתעלם מבקבוקי הקוקה קולה שהיו על השולחן.

רונאלדו רכן קדימה והזיז את הבקבוקים מעין המצלמה. מיד לאחר מכן הרים בקבוק מים ואמר בפסקנות: "מים!". הוא הוסיף כמה מילים בחוסר שביעות רצון בנוגע למפרסמת, שבוודאי שילמה לא מעט כסף כדי שהבקבוקים שלה יופיעו במסיבות עיתונאים ביורו.

ככה זה נראה מזווית קרובה יותר

@walla.official

רונאלדו שנודע בהתנגדות הנחרצת שלו לג'אנק פוד, סיפר לאחרונה: "כשהבן שלי שותה קולה ופאנטה ואוכל צ'יפס אני רב איתו" ##וואלהיורו ##יורו2020

♬ צליל מקורי - וואלה!

CR7 סיפר בריאיון לא מזמן: "לפעמים אני קשוח עם הבן שלי כי הוא שותה קוקה קולה או פאנטה וזה מרגיז אותי. אני רב איתו כשהוא אוכל צ'יפס, חטיפים ודברים כאלה, הוא יודע שאני לא אוהב את זה. אפילו הילדים הקטנים שלי, כשהם אוכלים שוקולד הם מסתכלים לראות את התגובה שלי".

המהלך של כריסטיאנו גרר תגובות אוהדות מארגונים שונים שנלחמים בהשמנה. קרוליין סרני, מארגון בריאות בריטי שנאבק בהשמנה, אמרה: "זה נהדר כשאדם כמו כריסטיאנו רונאלדו משמש כדוגמה חיובית ודוחה קוקה קולה לטובת מים, ומראה לצעירים את הסלידה שיש לו מהמשקה מלא הסוכר".

אגב, המניה של קוקה קולה מראה חוסר יציבות וירידות מאז משבר הקורונה, אבל מאז המחווה של כריסטיאנו המניה של החברה ירדה עוד יותר - מ-56.10 ל-55.22 - והמשמעות היא שהחברה איבדה משוויה כ-4 מיליארד דולר (מ-242 מיליארד היא ירדה ל-238 מיליארד).

עוד בוואלה!

רונאלדו טוען ש"לא מטריד אותי איפה אשחק בעונה הבאה, רק היורו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully