וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה בעננים: "אפשר ללכת רחוק, יש משהו מיוחד בחבורה הזו"

האזורי הביסו גם את שוויץ 0:3, בארלה: "אין סודות להצלחה שלנו, אנחנו חבורה מאוחדת". מאנצ'יני הקדיש את הניצחון "לכל האיטלקים שסובלים", ורק פטריק ויירה מהוסס: "מוקדם לקבוע האם הם יכולים לזכות". כל התגובות והמספרים

תקציר: איטליה - שוויץ 0:3/ספורט1

אחרי ה-0:3 על טורקיה במשחק הפתיחה של הטורניר, איטליה רשמה הערב (רביעי) 0:3 נוסף ושוב באולימפיקו. האזורי ניצחו את שוויץ המאכזבת בעוד תצוגה מצוינת כשמנואל לוקאטלי כובש צמד (26 ו-52) וצ'ירו אימובילה מוסיף עוד אחד. איטליה היא הנבחרת הראשונה שמבטיחה את מקומה בשמינית הגמר.

לצד כל החגיגות והשמחה, יש גם בשורות פחות מוצלחות מבחינת רוברטו מאנצ'יני: הקפטן האיטלקי ג'ורג'ו קייליני נפצע בירך של רגל שמאל שלו והוחלף כבר במחצית הראשונה. צריך לקוות שלא מדובר במשהו חמור מדי, אבל כשמדובר בקיייליני בן ה-36, שכבר עבר לא מעט פציעות קשות במהלך הקריירה, זו עלולה להיות פציעה שתגמור עבורו את הטורניר דווקא במשחק בו הפך לשיאן ההופעות של הנבחרת ביורו עם 14 כאלה.

באופן לא מפתיע, מי שנבחר לשחקן המצטיין על ידי אופ"א הוא מנואל לוקאטלי, שכבש צמד.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים. Alessandra Tarantino, AP
חגיגה איטלקית/AP, Alessandra Tarantino

המספרים

  • לפני הטורניר הנוכחי, איטליה מעולם לא כבשה שלושה שערים במשחק אחד ביורו, עכשיו היא כבשה את הכמות הזו בשני משחקים ברציפות.
  • צ'ירו אימובילה היה מעורב ב-13 שערים ב-11 המשחקים בהם פתח בהרכב איטליה (8 שערים ו-5 בישולים).
  • מנואל לוקאטלי הפך לשחקן השלישי של איטליה שכובש צמד במשחק יורו. קדמו לו פיירלואיג'י קזיראגי נגד רוסיה ביורו 1996 ומריו באלוטלי מול גרמניה ביורו 2012.
  • לוקאטלי השחקן הצעיר ביותר שכבש ביורו הנוכחי והוא בן 23 ועוד 159 ימים.
  • איטליה עם ניצחון עשירי ברציפות ועם יחס שערים מדהים של 0:32 במשחקים הללו.
צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה עם רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
"ידענו שיהיה משחק קשה והיה משחק קשה". מאנצ'יני/רויטרס

התגובות

מאמן איטליה רוברטו מאנצ'יני אמר בסיום: "שוויץ נבחרת חזקה, ידענו שיהיה משחק קשה והיה משחק קשה. היו לנו מצבים, יכולנו לכבוש מוקדם יותר והיינו צריכים לסבול. אבל בסופו של דבר השגנו ניצחון שהיינו ראויים לו. קצת התקשינו בדקות הראשונות, אבל אז הפעלנו לחץ גבוה ואילצנו אותם לבצע טעויות. השחקנים סיפקו משחק טוב מאוד, זה לא היה קל, זה היה המשחק השני בחמישה ימים וכל כך חם. שינינו את השיטה כדי שנוכל קצת לנשום, היינו כל כך עייפים ונזקקנו להתאמות".

על הפציעה של קייליני אמר מאנצ'יני: "נראה מחר ואני מקווה שזה לא משהו רציני מדי". על המשחק האחרון מול ויילס, אליו תגיע איטליה אחרי שהבטיחה את הכרטיס לשמינית הגמר, אמר המאמן: "אנחנו משחקים כדי לנצח בכל משחק ואז נראה מה יקרה. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לכל האיטלקים שסובלים עכשיו".

דומניקו ברארדי אמר: "מאנו (לוקאטלי) ואני מכירים אחד את השני טוב מאוד. הוא היה חכם ונתן לי את הכדור ואני רצתי ובישלתי לו. אני שמח בשבילו, היה לו משחק נהדר. הקבוצה הזו נהדרת. נלחמנו עד הסוף והצלחנו להשיג שלוש נקודות קריטיות. אנחנו מכירים אחד את השני טוב במהלך האימונים. יש לנו כל כך הרבה חלוצים טובים, אינסינייה, אימובילה, אבל גם את קייזה, בלוטי וברנרדסקי. אנחנו שמחים מאוד. אנחנו צריכים להמשיך לתת 100% בכל משחק. מחכה לנו עוד מבחן חשוב ואנחנו צריכים לנצח גם את ויילס".

ניקולו בארלה הוסיף: "אין סודות להצלחה שלנו, זו פשוט חבורה מאוחדת על המגרש ומחוצה לו. אין פה שום קנאה. ננסה לנצח גם את ויילס, כי זה באופי שלנו. אנחנו מלאי ביטחון".

פרנצ'סקו אצ'רבי: "יש אולי 3-4 נבחרות יותר מוכשרות מאיתנו, אבל אמרתי לפני הטורניר - לחבורה הזו יש משהו מיוחד. אפשר ללכת רחוק".

שחקן העבר פטריק ויירה ניסה לצנן את ההתלהבות וטען באולפן ITV: "שני המשחקים הראשונים של איטליה היו קלים, היא היתה חייבת לנצח את היריבות הללו, אבל אני עדיין בספק שהם מסוגלים ללכת עד הסוף. חסרה להם אינטנסיביות, כוח וקצב כדי להיות מסוכנים בשלבי ההכרעה. קצת מוקדם מדי לקבוע שהם יכולים לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully