וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיי מירנצ'וק: "בשלב הזה הדבר הכי חשוב הוא לנצח, לא משנה איך"

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 18:46

כובש שער הניצחון של רוסיה מול פינלנד הוסיף: "החמצנו הרבה מצבים, אבל לפחות אנחנו מגיעים למצבים". הקפטן הפיני: "גאה בנבחרת"

תקציר: פינלנד - רוסיה 1:0/ספורט1

שער של אלכסיי מירנצ'וק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה סידר היום (רביעי) לרוסיה 0:1 מול פינלנד והחזיר את הרוסים בגדול אל מאבק העלייה לשמינית גמר היורו. הפינים, שהפתיעו את דנמרק במחזור הפתיחה, נותרו עם שלוש נקודות. מירנצ'וק גם נבחר לשחקן המצטיין מטעם אופ"א.

אלכסיי מירנצ'וק שחקן נבחרת רוסיה חוגג שער. רויטרס
עשה את ההבדל עבור רוסיה. מירנצ'וק/רויטרס

מירנצ'וק אמר אחרי המשחק: "בשלב הזה הניצחון הוא הכי חשוב. השלמנו את המשימה שלנו ואנחנו ממשיכים הלאה. החמצנו הרבה מצבים וזה הכדורגל. חשוב שאנחנו יוצרים מצבים. זה טורניר בו כל הנבחרות מתאחדות והדבר היחיד שצריך להיות מרוכזים בו הוא המשחק הבא". על שיתוף הפעולה עם אלכסנדר גולובין וארטיום דזיובה: "יש דרישות, יש טקטיקה. אינטליגנציית המשחק מרשה לך להבין אחד את השני טוב יותר. אנחנו תמיד מנסים להתקדם".

קפטן פינלנד פאולוס אראיורי אמר אחרי המשחק: "אני כל כך גאה בנבחרת היום. ברור שרוסיה נבחרת איכותית, אבל היו לנו מצבים". לפינלנד נפסל גם שער ואראיורי התייחס לכך כשאמר: "אני לא יודע כמה גדול היה הנבדל של יואל פוינפאלו, אבל זה היה קרוב. הכול מוכרע על הפרטים הקטנים והיום הם לא היו לטובתנו".

מאמן פינלנד מרקו קאנרבה אמר: "התגוננו טוב וכשיצאנו קדימה היינו טובים יותר מאשר היינו נגדר דנמרק. לא הצלחנו לכבוש, אבל היו לנו מצבים טובים. היו כמה בעיטות בהן הכדור היה קרוב להיכנס, אחרות נבלמו. היה משחק צמוד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully