וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "מאושר. כן, החמצתי פנדל, אבל הראיתי אופי אחר כך"

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 21:31

כוכב ויילס חגג את ה-0:2 על טורקיה, בו נבחר למצטיין, ראמזי: "הרגשתי הקלה אחרי השער". מראש: "אני רוצה להתנצל"

תקציר ניצחונה של ויילס 0:2 על טורקיה בבית א' של היורו/ספורט1

נבחרת ויילס עשתה היום (רביעי) צעד משמעותי לקראת הבטחת המקום בשמינית גמר היורו. הוולשים ניצחו 0:2 את טורקיה המאכזבת בזכות שערים של ארון ראמזי (42) וקונור רוברטס (95). גארת' בייל היה טוב מאוד ובישל את שני השערים, במה שהשכיח מעט את הפנדל שבעט לשמיים בדקה ה-61. מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר שימש כמשקיף טכני מטעם אופ"א ואמר: "בייל הוא מנהיג נהדר במגרש. הוא היה קצת חסר מזל עם הפנדל, אבל הכריע את המשחק עם המסירות והדריבלים שלו".

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס חוגג עם חבריו. רויטרס
מאושר. בייל/רויטרס

טריוויה

  • גארת' בייל יצר חמישה מצבים לשער הערב, שזה מצב אחד יותר מאשר בשתי העונות האחרונות ביחד בליגות בהן שיחק (ספרד ואנגליה).
  • רק צרפת (6 ניצחונות) ניצחה יותר פעמים בשני טורנירי היורו האחרון מאשר ויילס, שרשמה את ניצחונה החמישי. לוולשים יש את מאזן הניצחונות הכי טוב בהיסטוריה של היורו (5 מ-8 משחקים, 63%).
  • בייל הוא הראשון שמחמיץ את המסגרת בפנדל ביורו מאז ראול בספרד נגד צרפת ביורו 2000. הנתון הזה לא כולל דו קרב פנדלים.
  • בייל וראמזי יצרו אחד לשני ארבעה מצבים כל אחד. זה הכי הרבה שצמד שחקנים ייצר אחד לשני בטורניר הנוכחי והכי הרבה מאז בייל וראמזי ביורו 2016 (6 כל אחד נגד רוסיה).
ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
"המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת". ראמזי/רויטרס

בייל, שנבחר לשחקן המצטיין מטעם אופ"א, אמר אחרי המשחק: "אני כל כך מאושר מהניצחון, נלחמנו חזק, עבדנו כל כך קשה. כן, החמצתי פנדל, אבל אני מרגיש שהראיתי אופי טוב כשהמשכתי לשחק חזק. השער השני בסוף היה הדובדבן שעל הקצפת". על שיתוף הפעולה עם ארון ראמזי, אמר בייל: "ארון נכנס פנימה כמה פעמים, תמיד היה בינינו חיבור טוב, היה לנו חשוב מאוד לנצח. אנחנו רוצים לחשוב שארבע נקודות יספיקו לנו, נצטרך לחכות ולראות. אם הייתם מציעים לנו ארבע נקודות אחרי שני המשחקים לפני שהתחיל הטורניר, היינו נושכים את היד שלכם כדי לקחת את זה. הצופים היו נהדרים, אני יודע שהרוב היו אוהדים של טורקיה, אבל האוהדים שלנו היו נהדרים ועזרו לנו מאוד. אנחנו רוצים להודות גם לאוהדים בבית שאני בטוח שיחגגו הלילה".

קונור רוברטס הוסיף: "זה הרגע הכי טוב בקריירה שלי ואני לא חושב שיהיה משהו שישתווה לזה. לשחק בטורניר גדול זה השיא עבורי ולהכריע את המשחק כך ואולי גם את העלייה שלנו לשלב הבא זה מדהים. היום עשינו צעד גדול, יש לנו עוד משחק קריטי ביום ראשון, אבל הניצחון הזה לא הזיק לנו. ארון ראמזי וגארת' בייל הם שחקנים ברמה הכי גבוהה, אנחנו יודעים למה לצפות מהם. גארת' התנצל על החמצת הפנדל שלו, אבל בלעדיהם אני לא חושב שהיינו מנצחים היום. אנחנו נבחרת צעירה, אבל אנחנו יודעים להתמודד עם מצבים קשים, יש לנו שחקנים שרצים עד הסוף וזה מה שעשינו הערב. כריס מפאם אמר לי לא לצאת קדימה בקרן של השער, אבל זה מה שאני עושה, זו הרגשה מדהימה".

כובש השער הראשון ארון ראמזי אמר: "הרגשתי תחושת הקלה אחרי השער כי היו לי שני מצבים גדולים לפני כן ולא הצלחתי לכבוש. המחצית הראשונה הייתה נהדרת, שלטנו לגמרי. במחצית השנייה הראינו אופי ואני חושב שניצחנו בצדק. החמצת הפנדל הייתה אירוע משמעותי, אבל לא נכנסנו לפאניקה, לא עזבנו את המשחק ועבדנו קשה אחד בשביל השני. יש לנו עכשיו הזדמנות גדולה, נשאר לנו עוד משחק אחד גדול, אבל אנחנו בעמדה טובה. יש לי כמה חברים מיובנטוס שמשחקים בנבחרת איטליה אז יהיה נחמד בשבילי לשחק נגדם, אבל אני מייצג את המדינה שלי ואעשה הכול כדי לנצח".

מגן טורקיה אומוט מראש אמר: "אני רוצה להתנצל. כל כך רצינו לנצח, אבל זה לא הספיק. יש לנו עדיין עוד משחק וננסה לעשות הכול כדי לנצח את שוויץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully