וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו: "בכיתי הרבה אחרי מה שקרה לאריקסן". טימותי קסטאן גמר את היורו

כוכב נבחרת בלגיה הקדיש את ה-0:3 על רוסיה לחברו לאינטר: "היה לי קשה מאוד לשחק". המגן הימני סבל מפציעת ראש ופונה לבית החולים

תקציר ה-0:3 של בלגיה על רוסיה/ספורט1

עדות נוספת לכמה חזקה ומסוכנת בלגיה ניתן היה לקבל במשחק הפתיחה של השדים האדומים אמש (שבת): 0:3 נינוח על רוסיה, בהילוך שני, ללא קווין דה בראונה הפצוע. רומלו לוקאקו המשיך בעונתו הנפלאה מאינטר וכיכב עם צמד (10, 88), תומא מונייה שעלה מהספסל הוסיף שער (34) ובישול, והנבחרת המוכשרת של רוברטו מרטינס נראית בדרך הבטוחה לשלב הבא.

החדשות הרעות אצל הבלגים הגיעו מכיוונו של טימותי קסטאן, המגן הימני שסבל מהתנגשות ראשים במהלך המשחק עם דאלר קוזיאייב. שחקן לסטר סיטי פונה לבית החולים ולפי רוברטו מרטינס, כבר לא ישוב לשחק בטורניר.

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו. רויטרס
גנב את ההצגה, ביותר ממובן אחד. לוקאקו/רויטרס

התגובות

רומלו לוקאקו לא כיכב רק על כר הדשא, אלא גם מחוצה לו. את השער הראשון הקדיש לחברו הטוב מאינטר כריסטיאן אריקסן, ובסיום המשחק אמר על הדרמה הגדולה שעבר כוכב נבחרת דנמרק: "בכיתי הרבה, כי פחדתי. עברנו הרבה רגעים יחד, ביליתי איתו יותר זמן מאשר עם המשפחה שלי. המחשבות שלי איתו, עם זוגתו, עם ילדיו ומשפחתו. היה לי קשה לשחק, גם יתר השחקנים הושפעו מכך. אני מקווה שהוא בריא ומקדיש לו את הניצחון, אנסה לדבר איתו".

על המשחק עצמו אמר החלוץ המצוין: "יש לנו נבחרת מלאת ביטחון, ושיחקנו מצוין. אני שמח מאוד, אני מקווה שנוכל עוד להשתפר במהלך הטורניר".

רוברטו מרטינס הוסיף: "שיחקנו מול הרוסים שלוש פעמים בטווח זמן די קצר לפני מספר שנים, הם היו עם ארבעה בהגנה וחמישה בהגנה, אז היינו מוכנים לכל השיטות. לא הופתענו. הכרנו את התבניות שלהם ואת נקודות החוזקה שלהם".

טיבו קורטואה אמר: "זה טוב להתחיל עם ניצחון, אבל זה לא הדבר הכי חשוב היום. אני רוצה לשלוח החלמה מהירה לכריסטיאן אריקסן, וגם לחברי לקבוצה טימותי קסטאן".

שחקן נבחרת בלגיה טימותי קסטאן, שחקן נבחרת רוסיה דאלר קוזיאייב. רויטרס
גמר את היורו. קסטאן/רויטרס

המספרים

  • מאז שרוברטו מרטינס מונה למאמן נבחרת בלגיה, כבש רומלו לוקאקו 45 שערים ב-43 משחקים.
  • ב-19 המשחקים האחרונים שלו בנבחרת, היה מעורב החלוץ האימתני ב-26 שערים (22 שערים, 4 בישולים).
  • בלגיה כבשה לפחות שער אחד ב-31 משחקיה האחרונים. הפעם האחרונה שלא הצליחה למצוא את הרשת במשחק בינלאומי - בחצי גמר מונדיאל 2018 מול צרפת.
  • תומאס מונייה הפך לשחקן הראשון בתולדות היורו שעולה מהספסל וכובש שער במחצית הראשונה.
  • רוסיה נכנסה לצערה לספרי ההיסטוריה, כשספגה את ההפסד הגבוה ביותר של נבחרת מארחת ביורו.
  • אף לא כרטיס צהוב או אדום אחד נשלף במשחק. בכל היורו הקודם היה רק משחק אחד כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully