וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהציל את חייו של אריקסן, סימון קיאר לא הצליח לסיים את המשחק: "מצב בלתי אפשרי"

שחקן מילאן היה הראשון לטפל בחברו וביצע בו עיסוי לב לפני שהגיעו החובשים, ובהמשך הרגיע את בת זוגו הנסערת. מאמן הנבחרת חשף שביקש חילוף וירד בבכי לחדר ההלבשה, באיטליה היללו. השחקנים הקיפו את אריקסן ושמרו עליו, בדנמרק הכתירו אותם כ"גיבורים"

תקציר: אוהדי נבחרת דנמרק ואוהדי נבחרת פינלנד מעודדים את כריסטיאן אריקסן/ספורט1

העולם כולו הביט בסערת רגשות אמש (שבת) מהתמונות הקשות מקופנהאגן, שם כוכב נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן התמוטט על הדשא במהלך המשחק מול פינלנד במסגרת בית ב' ביורו 2020. אריקסן קרס על הדשא בלי שום מגע פיזי משחקן יריב, ובמשך דקות ארוכות קיבל על הדשא טיפולי החייאה. בעודו נראה במצב קשה ומדאיג.

מרגש: אוהדי דנמרק ופינלנד מעודדים את אריקסן

תקציר: אוהדי נבחרת דנמרק ואוהדי נבחרת פינלנד מעודדים את כריסטיאן אריקסן/ספורט1
שחקני נבחרת דנמרק מרטין ברייתווייט, יוסוף פאולסן, קספר שמייכל עומדים סביב כריסטיאן אריקסן. רויטרס
רגע קשה. דנמרק המומה/רויטרס
כריסטיאן אריקסן מטופל על כר הדשא ליד סימון קיאר. רויטרס
קיאר ליד אריקסן/רויטרס
שחקן נבחרת דנמרק, סימון קיאר עם בת זוגו של כריסטיאן אריקסן, סברינה קביסט. רויטרס
קיאר ובת זוגו של אריקסן/רויטרס

לפי התקשורת הדנית, הראשון שהגיע לטפל באריקסן לא היה איש צוות רפואי כי אם חברו לקבוצה סימון קיאר, שדאג להרים את ראשו ולדאוג שלא יבלע את הלשון. עוד נטען כי הבלם הוותיק אף ביצע את עיסוי הלב הראשון, לפני שהגיעו החובשים לכר הדשא. לאחר מכן התפנה לנחם את זוגתו של הכוכב, סברינה קוויסט.

קיאר עלה לשחק אחרי הדרמה, אבל לא הצליח לסיים את המשחק והוחלף בדקה ה-63 בשל המחשבות הבלתי פוסקות על מצבו של חברו הטוב. מאמן דנמרק סיפר שהוא ירד לחדר ההלבשה בבכי. "זה נגע בו. לא הייתי בטוח שהוא יוכל לשחק, אבל הוא ניסה, וזה ראוי להערכה. הבנתי אותו לחלוטין כשביקש לצאת. אני בעצמי לא יכולתי לדמיין את עצמי משחק אחרי אירוע כזה, וסימון הוא חבר קרוב מאוד של כריסטיאן. הרגשות הציפו אותו".

חלקו של קיאר בדרמה סביב אריקסן ריתק את איטליה במיוחד, משום שמדובר בשחקנים משתי יריבות מושבעות (אינטר ומילאן), שהמחישו שהחברות ביניהם גדולה יותר מכל דבר אחר. ניקולו בארלה מאינטר העלה פוסט אינסטגרם בו הילל את קיאר וכתב: "קפטן אמיתי, איש אדיר. תודה לך סימון".

מי שהפכו ל"גיבורי" האומה הדנית הם שאר השחקנים לנבחרת, שעטפו את אריקסן על מנת לשמור על פרטיותו, ויצרו מעגל מסביבו על מנת להגביל את צלמי הטלוויזיה וצלמי התקשורת מלתעד את מצבו של חברם.

עוד בוואלה!

כריסטיאן אריקסן בהכרה, מצבו התייצב בבית החולים: "נושם בכוחות עצמו ומדבר"

לכתבה המלאה

"קרדיט גדול לאלה שעשו הכל על מנת להציל את חייו, כבוד גדול על זה שעשו הכל על מנת לשמור על הפרטיות שלו בשעה נוראית שכזאת", כך צייצו רבים ברשתות החברתיות על חבריו לנבחרת, שחלקם מיררו בבכי בזמן שהקיפו אותו כשקיבל טיפול החייאה. אשתו ירדה לכר הדשא בדמעות וחובקה על ידי השחקנים. ההתאחדות הדנית הודיעה שמצבו התייצב: "הוא בהכרה ויעבור בדיקות". אחרי שסוכנו אישר שהוא מדבר ונושם בכולחות עצמו, שחקני שתי הנבחרות הסכימו לחדש את המשחק.

גארי לואין, ששימש בעבר כרופא של נבחרת אנגליה, סיפר ל-BBC: "לכל נבחרת ובכל אצטדיון יש "תכנית חירום". ניסו לייצב את מצבו על כר הדשא ואני מצדיע לשחקנים, הצורה בה הם הגנו עליו. זה היה מדהים והראה רוח מדהימה של נבחרת. נחזיק אצבעות. התמונה שלו עוזב את המגרש עם בלון חמצן היא סימן שהצוות הרפואי הגיב בצורה מהירה ויעילה מאוד. הם עשו עבודה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully