וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלובניה בעננים: "היה משחק רוקנרול, מרגיש שהזדקנתי בעשר שנים"

מתיאז' קק היה מרוצה אחרי ה-2:3 מול ישראל: "חגגתי 58, אבל אני מרגיש בן 68". בסלובניה חגגו ועקצו את כיאל: "ישראל האשימה אותו, ובצדק"

מתיאז' קק מאמן נבחרת סלובניה. רויטרס
המשחק הזה גרם לו להזדקן בעשר שנים? קק/רויטרס

נבחרת סלובניה סימנה אתמול (שני) וי גדול על חלון המשחקים הנוכחי כשהשיגה ניצחון שני בתוך שלושה ימים. הנבחרת של מתיאז' קק, שחגג את יום הולדתו ה-58, חזרה מפיגור ל-2:3 דרמטי מול ישראל במסגרת המחזור השישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020. בנימין ורביץ' כבש ראשון (43), ביברס נאתכו (50) וערן זהבי (63) ביצעו מהפך, אבל אז הגיע מהפך סלובני עם שערים של רומן בזיאק (66) ושוב ורביץ' (90) אחרי שנותר לא מכוסה ברחבה ונגח פנימה.

כוכב הניצחון הסלובני ורביץ' אמר אחרי המשחק: "הנבחרת הייתה עייפה, סבלנו משתי פציעות ממש בפתיחת המחצית השנייה, שזו לא דרך טובה לפתוח אותה, אבל הצלחנו לשרוד והראינו שאנחנו קבוצה אחת".

בנימין ורביץ' שחקן נבחרת סלובניה חוגג מול ישראל. רויטרס
ורביץ' חוגג מול זהבי המתוסכל/רויטרס

קק הוסיף: "נכון, היה משחק של רוקנ'רול, ברכות לשחקנים שלי. בסופו של דבר, אם אתה באמת מנסה ומגיע למצבים, אז לפעמים יש לך גם את המזל להשיג את השער הזה. בסופו של דבר אני חושב שהיינו ראויים לניצחון הזה למרות שהתוצאה גם הייתה יכולה להיות שונה. סבלנו משתי פציעות שפגעו בנו מאוד היינו צריכים להחליף את השחקנים מהר וזה פגע בתכניות שלנו. אבל השחקנים הראו אנרגיה מדהימה, תשוקה להוכיח את עצמם וכמובן רצון לנצח. חייבים לנצח במשחקים מהסוג הזה וכמובן שאני שמח שנהנו מקצת מזל. עברנו שמונה או תשעה ימים והשגנו שש נקודות, שזה מה שרצינו".

קק, שכאמור חגג את יום הולדתו ה-58, התבדח ואמר: "אני מודה להם על המתנה ליום ההולדת ה-68 שלי כי המשחק הזה עלה לי בעשר שנים מהחיים. אני נראה מבוגר יותר בעשר שנים מכפי שנראיתי בהתחלה".

בתקשורת הסלובנית הודו ש"ישראל הפתיעה לטובה בכושר וביכולות ההתקפיות שהראתה", ציינו את אופיר מרציאנו כשחקן המצטיין של אנדי הרצוג, אבל גם עקצו את בירם כיאל על הטעות שגרמה לשער השלישי. "שחקני ישראל האשימו מיד את כיאל בספיגת השער, ואפשר להבין אותם. הטעות העצומה שלו היתה המזל של סלובניה", כתבו באתר "סיול".

עוד בוואלה!

מוקדמות יורו 2020: ישראל ספגה בדקה ה-90 והפסידה 3:2 בסלובניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully