וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עדיין לא ברור אם ערן זהבי יהיה כשיר ל-90 דקות

8.9.2019 / 20:10

מלך שערי המוקדמות הבהיר לחבריו שיעשה הכול על מנת לפתוח מול סלובניה, שם מתלוננים על מנוחה קצרה מדי (ב', 21:45, ערוץ 11)

מחזור 6הסתיים09/09/2019
סלובניה
  • ורביץ' (43)
  • בז'צ'ק (66)
  • ורביץ' (90)
2:3
  • (50) נאתכו
  • (63) זהבי
נבחרת ישראל
צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

נבחרת ישראל תתמודד מחר (שני, 21:45, ערוץ 11) מול סלובניה במחזור השישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020. הנבחרת של אנדראס הרצוג מגיעה אחרי 1:1 ביתי מול צפון מקדוניה בעוד הסלובנים ניצחו 0:2 את פולין. עם זאת, לנבחרת הישראלית היה יום נוסף לנוח כיוון ששיחקו בחמישי בעוד הסלובנים שיחקו בשישי.

כך או אחרת, התיקו מול הצפון מקדונים בבאר שבע ושאר התוצאות בבית, הורידו את ישראל אל המקום הרביעי עם שמונה נקודות בעוד הסלובנים במקום השלישי עם כמות נקודות זהה ואוסטריה במקום השני עם 9 אחרי שלושה ניצחונות ברציפות.

ישראל ערכה הערב את האימון המסכם לראת המשחק כשהשאלה הגדולה היא האם ערן זהבי יהיה כשיר ל-90 דקות. מלך השערים של טורניר המוקדמות עד כה לא כשיר ב-100%, אך שחקנים בנבחרת העידו שהוא הבהיר להם שיעשה הכול כדי לשחק ולפי הערכתם השחקן יפתח בהרכב. אם זהבי לא יוכל לשחק, שון וייסמן או תומר חמד יחליפו אותו. גם ביתר חלקי המגרש המאמן אנדי הרצוג תרגל הרכבים שונים ורק מחר ידעו השחקנים מי ה-11 שיפתחו.

קפטן ישראל ביברס נאתכו אמר לקראת המשחק: "דיברנו הרבה פעמים שהבית הזה יהיה צמוד לפחות על המקום השני כל משחק יכול לשנות את התמונה. נכון שעשינו תיקו אבל ניצחון פה יהפוך את כל הבית הזה. סלובניה מצוינת, אבל אנחנו צריכים בעיקר להכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר. אני חושב שבחצי הראשון בחיפה סלובניה עשתה לנו הרבה בעיות, עכשיו זה יריב טוב יותר אבל גם שם היה לנו קשה, לא בוכים על שתי הנקודות שאיבדנו פה ושם, אין מה לעשות, מסתכלים הלאה ורוצים לנצח. באים במטרה לנצח".

הרצוג הוסיף: "הסיכויים הם 50-50 סלובניה ניצחה את פולין ביכולת נהדרת והיא מגיעה עם ביטחון, אנחנו איבדנו שתי נקודות בבית. אנחנו צריכים לבוא למשחק מחר עם הרבה מוטיבציה, ביטחון ותשוקה. המטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות. יש לנו הזדמנות להוכיח שאנחנו בדרך הנכונה, אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב. אסור לעשות טעויות, אנו צריכים להיות מרוכזים, צריכים לעשות את העבודה שלנו ולקחת שלוש נקודות ואז להסתכל הלאה, לא חשוב מה עושות הנבחרות האחרות".

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
הסיכויים הם 50-50 לפי הרצוג/שלומי גבאי

בסלובניה הביעו דאגה משמעותית מכך שישראל מגיעה אחרי שנהנתה משלושה ימים מנוחה מאז המשחק שלה בחמישי מול צפון מקדוניה, בעוד הם עצמם עברו משחק קשה מאוד מול פולין החזקה בשישי. "נצטרך לבצע כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד פולין", אמר המאמן מתיאז' קק שיחגוג יום הולדת המשחק, "יוקיץ' חוזר אחרי שהיה מושעה וישראל מגיעה אחרי שקיבלה יום מנוחה יותר מאיתנו". בתקשורת הסלובנית טענו שהמאמן התלונן על הלו"ז, אבל ביקש לא להדגיש את זה כדי שזה לא ישמש תירוץ במקרה של הפסד.

עוד בוואלה!

הנבחרת נחתה בסלובניה: "צומת הדרכים של הקמפיין כולו"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

קהל: 11000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully