וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם רוצים לעלות ליורו, אנחנו צריכים להראות בגרות"

5.9.2019 / 23:48

כוכב נבחרת ישראל התאכזב מה-1:1 הביתי עם צפון מקדוניה, אך הבהיר: "הלכנו על כל הקופה". הרצוג: "בכדורגל צריך להתאושש מהר"

מחזור 5הסתיים05/09/2019
נבחרת ישראל
  • זהבי (55)
1:1
  • (64) אדמי
צפון מקדוניה
צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל רשמה הערב (חמישי) פספוס גדול באצטדיון טרנר, כשסיימה ב-1:1 ביתי עם צפון מקדוניה במסגרת המשך קמפיין מוקדמות יורו 2020. הלבנים היו עדיפים ואף עלו ליתרון משער (55) שמיני של ערן זהבי בקמפיין (שלושה יותר מהבא אחריו בטבלת מלכות השערים), אלא שאריאן אדמי איזן בנגיחה (64), אחרי כדור חופשי שתפס את הגנת ישראל לא מוכנה. הנבחרת של אנדי הרצוג עדיין מדורגת במקום השני בבית עם 8 נקודות - ארבע פחות מפולין המוליכה - אולם מחר היא עלולה לאבד אותו, אם אוסטריה תנצח את לטביה החלשה.

"עשינו משחק טוב היום, שלטנו במשחק, הגענו לכמה מצבים וחצאי מצבים", סיכם ערן זהבי. "אם אנחנו רוצים לעלות ליורו, אנחנו צריכים להראות בגרות. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים במצבים נייחים ולדעת לשמור על יתרון. ידענו שלא יהיה קל, ידענו שיהיה בית קשה מלכתחילה. שום דבר לא השתנה, אנחנו צריכים לעשות את הכול כדי לנצח בסלובניה. אני לא חושב שראו עייפות או חלודה על הדשא. לפעמים כשאנחנו מגיעים בכושר שיא, אז הדברים לא הולכים ולפעמים כשהפוך אז הולך מצוין. לא נבכה על התיקו, עשינו את המיטב וכולם נתנו את ה-100%. אני גאה בחברים שלי, הראינו משחק התקפי והלכנו על כל הקופה. לפעמים זה פשוט לא הולך".

על העובדה שכבש את שערו השמיני בקמפיין אמר זהבי: "אם הייתי כובש וזה היה מגיע עם שלוש נקודות, זה היה הרבה יותר טוב וסגירת מעגל מושלמת. אני מרגיש שאני מצליח להביא את היכולת שלי לידי ביטוי. גם היום הייתי לא כשיר בכלל למשחק, אני מקווה שאהיה יותר טוב ביום שני בסלובניה".

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
חבל. הרצוג/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג אמר בסיום: "לא היה חסר לנו מזל. לא יצרנו מספיק מצבים במחצית הראשונה, במחצית השנייה היינו יותר התקפיים, יצרנו יותר מצבים, היו שניים-שלושה מצבים שהיינו חייבים לכבוש בהם, אבל מצד שני המצב הכי טוב במשחק היה של מקדוניה בדקה ה-90. בכדורגל צריך להתאושש מהר, צריך לנסוע לסלובניה ביום שני ולהוציא תוצאה טובה".

מנור סולומון, מנקודות האור בנבחרת הערב, הוסיף: "הייתה לי מחצית שנייה קצת יותר טובה, קצת יותר מתאימה ליכולת שאני מציג בשחטאר. אבל זה לא משנה, כולנו מאוכזבים. היינו ראויים לשלוש נקודות, אבל אין מה לעשות, נמשיך קדימה ונצא כדי לנצח בסלובניה".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל סיימה ב-1:1 ביתי מאכזב עם צפון מקדוניה

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גם הגול שלו לא הספיק. זהבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully