וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "אוהב את הכדורגל האנגלי, הנבחרת זקוקה לניסיון בינלאומי"

מאמן גוואנגז'ו ואקס ברזיל הצטרף לרשימת המועמדים לרשת את הודג'סון: "שוקל את עתידי בסין, אוהב את הנבחרת האנגלית". סטרלינג תחת מתקפה: "תג המחיר הרג אותו"

מערכת וואלה!

בווידאו: יורו 2016, פרק 6

הרוחות באנגליה עדיין לא נרגעו מההדחה הצורמת ביורו 2016 מול איסלנד. נבחרת שלושת האריות שוב הגיעה עם ציפיות רבות לשבור את הרצף השלילי, אך ההופעה הרעה שלה הסתיימה בפיטוריו של רוי הודג'סון. בממלכה כבר עסוקים בעתיד כאשר גארת' סאות'גייט, שמאמן את הנבחרת הצעירה, כבר דחה את האפשרות לתפוס את המושכות. מלבד בלם העבר גם שמם של ארסן ונגר, אדי האו וסם אלרדייס נמצאים ברשימה. היום (חמישי) עולה כי עוד שם מפתיע נכנס אל בורסת השמות.

לואיס פליפה סקולארי בחר להתראיין לתקשרות האנגלית והעביר מסר ברור לראשי ההתאחדות: "אני תחת חוזה בגוואנגז'ו, אבל שוקל את המשך דרכי בקבוצה. אני מודע היטב להשפעה העצומה שיש לנבחרת אנגליה על הכדורגל העולמי. יש לי אהבה גדולה לכדורגל באנגליה ואני מודע לרצון של האנשים שם בהצלחת הנבחרת. אין לי ספק כי המאמן הבא צריך להיות איש עם ניסיון, יש לי כזה מהתקופה שלי בפורטוגל וברזיל".

עוד בנושא:
סלפי עם ז'ירו: רשמים מהאימון הפתוח של צרפת
להכביר במיליק: ארקדיוש מיליק הפולני, מלך ההחמצות של יורו 2016

הברזילאי בן ה-67 כבר אימן בממלכה ב-2008, אז החליף בתפקיד את אברהם גרנט, אך כבר בפברואר 2009 הוא פוטר בעקבות תוצאות מאכזבות של הבלוז. מאז הוא היה חתום על ה-7:1 המשפיל של הסלסאו מול גרמניה בחצי גמר מונדיאל 2014.

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל. GettyImages
מועמד מפתיע. סקולארי/GettyImages

בינתיים, שחקני אנגליה ממשיכים לספוג אש והפעם על המוקד נמצא ראחים סטרלינג. מאמנו הראשון של כוכב מנצ'סטר סיטי, ג'ון קרייס, תקף את קבלת ההחלטות של הקשר: "ראחים רק בן 20, אבל תג המחיר שלו 'הרג' אותו בהמון מובנים. במדינה שלנו כבר מכתירים שחקנים כבר בגיל צעיר, במקרה של סטרלינג הוא רחוק שש שנים מהאפשרות של להגיע לשיא. יש לו את היכולות, אך חשוב שיעניק לו הזדמנות להתפתח ולא יחשבו שהוא מסוגל להוביל נבחרת לחוצה כמו אנגליה".

כזכור, במהלך הטורניר בצרפת סטרלינג זכה לקיתונות של ביקורת מצד האוהדים כאשר ברשת נפתח קמפיין להדחתו מהסגל, שזכה לכינוי #TheHatedOne. שיאו של הקמפיין הגיע כאשר בממלכה חסכו כסף כדי לממן את כרטיס הטיסה של הקשר בחזרה לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully