וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' סאות'גייט סירב לשמש כמאמן נבחרת אנגליה

ההתאחדות האנגלית קיוותה שמאמן הנבחרת הצעירה ייכנס לנעליו של רוי הודג'סון, לפחות באופן זמני, אך בלם העבר סירב. ונגר וראניירי על הכוונת. יו"ר ההתאחדות: "השחקנים פחדו פחד מוות"

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים האחרונה של רוי הודג'סון

48 שעות חלפו מאז ההדחה של נבחרת אנגליה בשמינית גמר יורו 2016 והתפטרותו של רוי הודג'סון, ובממלכה עוסקים בחיפוש אחר מחליף. הערב (רביעי) מי שהוזכר כאחד המועמדים המובילים לתפקיד, גארת' סאות'גייט, הפתיע כשהודיע שהוא אינו מעוניין בג'וב, אפילו לא באופן זמני.

בהתאחדות האנגלית האמינו שבלם העבר שמאמן את הנבחרת הצעירה יסכים לקחת על עצמו את התפקיד, לפחות עד שיימצא מאמן זמני, אך סאות'גייט, כך על פי "טלגרף", חושש שלא מדובר בצעד הנכון בשלב זה של הקריירה שלו.

כעת ייתכן שגלן הודל, שלא אימן מאז 2006, הוא זה שיקבל את הג'וב הזמני. בממלכה טוענים שארסן ונגר הוא המועמד המועדף על ההתאחדות האנגלית, כאשר יש שמאמינים שקלאודיו ראניירי הוא האיש הנכון לתפקיד.

"צריך מישהו שמבין בכדורגל אנגלי", אמר יו"ר ההתאחדות גרג דייק. "גלן מרטין אמר שצריך את המאמן הטוב ביותר, השאלה הקשה היא מדוע הוא ירצה בכך. גלן הודל אמר לי במטוס בדרך הביתה שהשחקנים פחדו פחד מוות. כשהיו בפיגור 2:1, ככל שהמשחק התארך, כך הם פחדו יותר. מרכוס רשפורד בן ה-19 נכנס, ולא היה לו מה להפסיד, הוא לא פחד כלל".

עוד בנושא:

אנגליה קוטלת: "ההפסד המשפיל בהיסטוריה, הודג'סון היה צריך לעזוב עוד ב-2014"
פולין - פורטוגל: רנאטו סאנצ'ס צפוי לפתוח, פביאנסקי ממשיך בשער
צרות לאיטליה: דניאלה דה רוסי צפוי להיעדר נגד גרמניה

מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה גארת' סאות'גייט. GettyImages
אפילו הוא לא מוכן כרגע לקחת על עצמו את התפקיד. סאות'גייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully