וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות לאיטליה: דניאלה דה רוסי צפוי להיעדר נגד גרמניה

הקשר הוותיק נפצע במשחק נגד ספרד ופספס את שני האימונים לקראת מפגש רבע הגמר נגד אלופת העולם. בעקבות העובדה שטיאגו מוטה מושעה, וקנדרבה פצוע, שוקל אנטוניו קונטה לבצע שינוי במערך

עריכה: מרום שפיצר
דניאלה דה רוסי שחקן נבחרת איטליה. AP
הפציעה שלו גורמת לכאב ראש לקונטה. דניאלה דה רוסי/AP

נבחרת איטליה היא אחת הנבחרות המרשימות ביותר עד כה ביורוו 2016, ואחד השחקנים החשובים במערך של אנטוניו קונטה הוא הקשר דניאלה דה רוסי, שתפס מקום בהרכב לפני משחק הבכורה נגד בלגיה ועשה עבודה מצוינת עד כה. אלא שקונטה יצטרך ככל הנראה להסתדר ללא דה רוסי לקראת משחק רבע הגמר נגד גרמניה ביום שבת (22:00).

קשרה של רומא נפצע בירך בתחילת המחצית השנייה במשחק שמינית הגמר נגד ספרד, והוחלף בדקה ה-54 על ידי טיאגו מוטה, מה שלא מנע מהאזורי להשלים את הניצחון והעלייה לשלב הבא. מאז המשחק פספס דה רוסי את שני האימונים של איטליה שנערכו בבסיס של הנבחרת במופלייה, וההערכות היום באיטליה הן שהקשר בן הן ה-32, שרשם 106 הופעות במדי הנבחרת, לא יהיה כשיר למשחק נגד המאנשפט.

הבעיה הזאת היא לא היחידה בסגל של קונטה, מה שלא מנע מאנשי הנבחרת להראות מחויכים מאוד באימון היום (רביעי). טיאגו מוטה, שהיה אמור להחליף את דה רוסי בהרכב, ספג כרטיס צהוב שני בטורניר נגד ספרד, ומושעה מהמשחק נגד הגרמנים, וקונטה כבר משחק בשני המשחקים האחרונים ללא אנטוניו קנדרבה, שחקן האגף שסובל מפציעה. ההערכות בתקשורת האיטלקית מדברות על כך שהמאמן ייאלץ לבצע שינוי במערך לקראת המשחק נגד הגרמנים, כדי לנסות ולהדיח את אלופת העולם.

עוד באותו נושא:

אורן יוסיפוביץ על הטקטיקה המנצחת של נבחרת איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully