וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "קונטה יודע שאי אפשר לנצח מבלי לתקוף, התעלולים לא ישפיעו"

מאמן נבחרת גרמניה פתח בלוחמה הפסיכולוגית לקראת הקרב מול איטליה ברבע הגמר: "אין לנו שום טראומה מהמפגשים מולם, חשוב שניתן להם כבוד. כל המומחים טעו, ידעתי שאיטליה תגיע רחוק". בואטנג צפוי להיעדר

רויטרס

תמונת רבע גמר יורו 2016 הושלמה אמש (שני) בצורה מעוררת השראה. אחרי ההעפלה המרשימה של נבחרת איטליה ואנטוניו קונטה לשמונה הגדולות של אליפות אירופה עם 0:2 על נבחרת ספרד, והאזורי יתמודדו לעוד קרב גדול הפעם מול גרמניה. לקראת המפגש מול אלופת העולם אמר יואכים לב: "יש לנו משוכה קשה בדרך אל חצי הגמר. אנחנו מאמינים בצוות השחקנים שלנו ואנשי הצוות הרפואי עובדים מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם של השחקנים. ג'רום בואטנג לא כשיר למשחק מול איטליה, הוא סובל מפציעה בעקבות מפגש שמינית הגמר".

על נבחרת איטליה: "התפקיד שלי כמאמן הוא למצוא את הפתרונות לאתגרים שיעמדו מולנו ברבע הגמר. חשוב שנהיה טקטיים וגמישים מבחינה מחשבתית. השחקנים שלי תמיד עובדים קשה והגישה שלהם לטורניר היא טובה. האיטלקים אוהדים לשחק עם 10 שחקנים מאחורי הכדור, חשוב להם לשמור על שער נקי. חשוב שנדע להיערך לזה בצורה מתאימה. כל המומחים טעו לגביהם, יש להם איכות חסרת תקדים בסגל. אני ידעתי מתחילת הטורניר שהם יכולים ללכת רחוק, אסור לזלזל בניסיון שלהם בטורנירים גדולים".

עוד בנושא

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
יסתדר ללא בואטנג? לב/רויטרס

"אין לי שום טראומה מהמפגשים מול איטליה", הוסיף לב והסביר: "התוצאה תהיה תלוי במה שנביא למשחק. אין לנו מה לחשוש מהם, אך חשוב שנעניק להם כבוד. עדיין לא החלטתי אם נשחק אם שלושה או ארבעה בקישור, העובדה כי אנדראה פירלו לא משחק היא לא קריטית. ג'נלואיגיג'י בופון הוא עדיין שחקן מיוחד".

שחקני הסגל: "הוא אמנם לא מבקיע, אבל התנועה שלו קריטית עבורנו כי הוא מפנה שטחים לשחקנים אחרים. לבסטיאן שווינשטייגר יש משמעות חשובה עבור השחקנים הצעירים יותר שלנו. הוא מבין את התפקיד שלו. סמי חדירה מכיר את הליגה האיטלקית מקרוב, זה עשוי לעזור לנו".

אנטוניו קונטה: "מדובר במאמן מצוין, שהביא הצלחות רבות ליובנטוס ברמה הקבוצתית. גם הוא יודע שאי אפשר לשחק עם משחק נסוג מבלי לתקוף. הרגשות אינן משפיעות על משחק ברמה הזו, גם התעלולים שלו להסית את השחקנים שלנו לא יעזרו".

אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
הלוחמה הפסיכולוגית החלה. קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully