וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חוס הידינק הוא המועמד המוביל לאמן את נבחרת רוסיה

מארחת מונדיאל 2018 מנסה לשקם את ההריסות אחרי הכישלון ביורו. אקס צ'לסי צפוי להחליף את סלוצקי שימשיך בתפקידו בצסק"א מוסקבה. אברמוביץ' עשוי לממן את שכרו של הידינק

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: יורו 2016, פרק 5

ההדחה הצורמת של נבחרת רוסיה מיורו 2016 עשויה לגרור שינויים משמעותיים בצוות האימון של המארחת לקראת מונדיאל 2018. ליאונד סלוצקי, שתפס את המושכות מאז פיטוריו של פאביו קאפלו ושימש כמאמן הנבחרת במקביל לתפקידו בצסק"א מוסקבה, עשוי לשלם את המחיר.

הכישלון באליפות אירופה שכלל נקודה אחת בודדת מול אנגליה, הפסד לסלובקיה במחזור השני ותבוסה (3:0) לויילס במחזור הנעילה של שלב הבתים, תוביל להישארותו של סלוצקי בצסק"א כאשר המועמד המוביל לתפוס את תפקידו הוא חוס הידינק, כך מדווחים בתקשורת ההולנדית.

עוד בנושא:
באיסלנד שולחים מסר לנבחרת אנגליה
ג'וזפה ברגומי: "זה הרגע היחיד שאפשר לנצח את ספרד"

אקס צ'לסי, שפינה מקום לאנטוניו קונטה לקראת העונה בבלוז, נחשב למועמד הבכיר לשקם את ההריסות לקראת הגביע העולמי הביתי בעוד שנתיים. בתקשורת ההולנדית טוענים כי המאמן בן ה-69 כבר קיבל פנייה מבכירים בהתאחדות הרוסית. הידינק כבר אימן את הנבחרת במשך ארבע שנים (2006-2010) ורשם איתה הישג מרשים בדמות העפלה אל חצי גמר יורו 2008. אם ישוב אל הנבחרת הרוסית זו תהיה הקדנציה השישית שלו במדי נבחרת אחרי הולנד (שתי קדנציות), דרום קוריאה, רוסיה וטורקיה. רומן אברמוביץ', שנחשב לאחד המקורבים למאמן, עשוי להיות זה שיממן את שכרו בהתאחדות הרוסית בדיוק כמו בקדנציה הראשונה.

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. GettyImages
חוזר לרוסיה? הידינק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully