וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיסלנד מזהירים את אנגליה: "אנחנו הכי טובים בעולם בפנדלים"

הפתעת היורו מתכוננת לתרחיש של דו קרב פנדלים מול שלושת האריות: "אנחנו תמיד כובשים מהנקודה הלבנה. אנגליה, ראי הוזהרת". באיסלנד ממשיכים לעקוץ את רונאלדו: "מרוכז בעצמו"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת איסלנד ממשיכה לסחוף אחריה מדינה שלמה, שנמצאת כבר בטירוף לקראת משחק שמינית הגמר מול אנגליה שייערך ביום שני. עוזר המאמן היימיר הלגרימסון התייחס היום למפגש מול נבחרת שלושת האריות, ונראה שהוא בטוח ביכולת של איסלנד לגבור על אנגליה, בעיקר בתרחיש של דו קרב מהנקודה הלבנה. אנגליה מתקשה לכבוש בטורניר, ומציגה בינתיים בעיקר הגנה חזקה, מה שהעלה את החשש בקרב עיתונאים אנגלים שהמשחק ייגרר להארכה. הלגרימסון בונה על הסצנריו הזה.

"עוד לא התאמנו על פנדלים, אבל נתחיל בקרוב. אתם באנגליה אובססיביים בנוגע לזה, כנראה, אבל אני חייב להזהיר אתכם שאנחנו הכי טובים בעולם בפנדלים", אמר עוזר המאמן. "כשאני מריץ אחורה את כל המשחקים שהלכנו בהם לפנדלים כבשנו לדעתי 99 אחוז מהם. אז כדאי שתיזהרו".

שחקני נבחרת איסלנד חוגגים. רויטרס
עכשיו תביאו את אנגליה. שחקני איסלנד חוגגים/רויטרס

המאמן לארס לאגרבק הוסיף: "תמיד נחמד לשחק מול אנגליה. אני מכיר את רוי הודג'סון משנות ה-70, אז אולי זה נותן לי יתרון קטן. לא נימנע ממגע מולם, לא נחשוש".

באיסלנד ממשיכים לציין את ההעפלה ההיסטורית לשמינית הגמר, בין היתר עם הקנטות לכריסטיאנו רונאלדו, שהבטיח אחרי התיקו מולם ש"הם לא יגיעו לכלום". אחד הספורטאים המובילים במדינה מאגנוס ור מאגנוסון, שהוכתר בעבר כאיש החזק בעולם, כתב היום פוסט תקיף נגד הפורטוגלי. "כריסטיאנו רונאלדו היקר. כשאמרת שאיסלנד לא תגיע לכלום אני מתערב שלא חשבת שזה מה שיקרה בסוף. תסתכל טוב טוב על עצמך, חתיכת אגואיסט בן זונה", כתב בין היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully