וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה נענשה בעקבות התנהגות אוהדיה בחצי הגמר

אופ"א קנסה ב-26 אלף יורו את ההתאחדות האנגלית לאחר שאוהדי נבחרת שלושת האריות סינוורו את שמייכל ושרקו בוז בהמנון הדני

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרת אנגליה תעלה מחר (ראשון, 22:00, רשת13) לגמר אליפות אירופה הראשון בתולדותיה, וההכנות למשחק הגדול בעיצומן. ברקע השיחות על ההרכבים, הסיכויים, התחושות והתשוקה של האוהדים, תיאלץ ההתאחדות האנגלית להיפרד מ-26 אלף יורו, זאת בעקבות התנהגות אוהדיה במהלך משחק חצי הגמר מול דנמרק (1:2 לאנגלים בתום הארכה). העונש נקבע לאחר שחלק מאוהדי נבחרת שלושת האריות סינוורו בעזרת עט לייזר את קספר שמייכל בזמן שהארי קיין ניגש לבעיטת הפנדל בהארכה. עוד דבר בגינו עמדה אנגליה לדין - שריקות הבוז שהשמיעו אוהדיה בזמן נגינת ההמנון הדני.

אוהדי נבחרת אנגליה מחוץ לוומבלי. רויטרס
האבטחה לקראת הגמר תתוגבר/רויטרס

באופ"א הסבירו את מתן העונש: "וועדת המשמעת והאתיקה החליט לקנוס את התאחדות הכדורגל האנגלית ב-30 אלף יורו בעקבות השימוש בעט לייזר, הפרעה בעת נגינת ההמנון של הנבחרת הירידה והדלקת זיקוקים".

נבחרת אנגליה כבר נקנסה לא מזמן ב-4,300 יורו לאחר שאוהדיה שרקו בוז בזמן נגינת ההמנון הגרמני כשנבחרות אנגליה וגרמניה התמודדו במסגרת שמינית הגמר.

עוד בוואלה! ספורט

ספינאצולה: "מרגיש יותר לחץ כעת, מאשר אם הייתי משחק"

לכתבה המלאה
שוער נבחרת דנמרק קספר שמייכל. רויטרס
הרגיש את נסיונות הסינוור במשך כל המחצית השנייה וההארכה. שמייכל/רויטרס

עם זאת, התקרית המעסיקה בעיקר את אנשי הכדורגל באנגליה הוא ניסיון ההפרעה לשוער נבחרת דנמרק קספר שמייכל במהלך הפנדל, אותו הדף השוער הדני, רק כדי לראות את הבועט הארי קיין דוחק מקרוב את הריבאונד. "לא חוויתי את ניסיונות הסינוור במחצית הראשונה", אמר שמייכל בתום חצי הגמר. "כשהייתי בצד השני, אבל כשהחלפנו צדדים, הרגשתי את זה במשך כל המחצית השנייה וההארכה. אמרתי על זה לשופט, והוא הלך והעביר את זה הלאה".

שחקן נבחרת אנגליה לשעבר סטן קולימור קורא לענישה חמורה כלפי האחראי, וקורא להשעותו לכל החיים ממשחקי נבחרת אנגליה. האבטחה באצטדיון וומבלי הוגברה לקראת הגמר, כשאחת המטרות העיקריות היא למנוע תרחיש דומה בו אוהדי מפריע לשחקנים ולמהלך התקין של המשחק. מטרה נוספת של האבטחה המתוגברת תהיה לאתר אוהדים שמנסים להסתנן ללא כרטיס ונסיונות ספסרות.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
הארי קיין בעת ביצוע הפנדל/רויטרס

גם שריקות הבוז בזמן נגינת המנוני היריבים זוכה לביקורת בקרב שחקני העבר של נבחרת שלושת האריות. גארי ליניקר קרא לאוהדים האנגלים לא לשרוק בוז ולהפריע במהלך נגינת ההמנון האיטלקי ביום ראשון וטען שמדובר במעשה "חצוף, חסר כבוד ונטול כל סגנון". מנגד, כוכב נבחרת אנגליה נוסף מהעבר, ופרשן סקיי בהווה גארי נוויל תהה האם באמת מדובר במעשה כה חמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully