וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר יולמאנד בכה, סימון קיאר: "מעולם לא חוויתי דבר כזה"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 21:19

נבחרת דנמרק חזרה לקופנהאגן. הקפטן: "רק ממרחק אצליח להבין מה קרה". דלייני: "בעוד שנים נסתכל אחורה ונזכור את התחושה"

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

פחות מ-24 שעות אחרי ההדחה על ידי אנגליה בחצי גמר היורו, שחקני נבחרת דנמרק חזרו לקופנהאגן. המאמן קספר יולמאנד היה נרגש מאוד, הזיל דמעות ואמר לעיתונאים: "נחמד לראות אתכם ממש ולא רק דרך הרשת. זו הדרך שלנו לומר תודה. זה חזק מאוד, כל מה שעברנו ועכשיו אני מתחיל שוב ליילל".

כשאסף את עצמו מעט הוסיף המאמן: "אנחנו ממשיכים עם שני דברים - הראשון הוא הרצון לנצח. היינו קרובים ואנחנו כועסים ומאוכזבים. הדבר השני הוא שאנחנו רוצים להוות השראה ולאחד את דנמרק. נמשיך לעשות את זה. אנחנו מודים לכם על התמיכה ובלי התמיכה הזו לא היינו מסוגלים לחזור לעניינים. אנחנו מודים לדנים". אחרי שהוא אמר את הדברים, השחקנים והצוות הטכני מחאו כפיים כאות הוקרה כלפי האוהדים שתמכו בהם. לשחקנים רבים היו דמעות בעיניים כשהם נפרדו זה מזה.

סימון קיאר שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
הקפטן הנרגש. שמייכל/רויטרס
קספר שמייכל שוער נבחרת דנמרק. רויטרס
מתגעגע למשפחה. שמייכל/רויטרס
קספר יולמאנד מאמן נבחרת דנמרק. רויטרס
לא הצליח לעצור את הדמעות. יולמאנד/רויטרס
שחקני נבחרת דנמרק. רויטרס
הדנים בתמונה קבוצתית/רויטרס

מחוץ לאולם מקבלי הפנים השחקנים זכו לקבלת פנים של גיבורים מחברים, משפחות וכ-100 אוהדים שהגיעו לתמוך. הקפטן סימון קיאר אמר: "יש בנו גאווה כי זה היה מסע יוצא מן הכלל. עברנו את כל סולם הרגשות ומעולם לא חוויתי משהו דומה לזה. כשאגיע הביתה ואסתכל על זה ממרחק, כנראה אצליח להבין עד כמה מדהים זה היה". הבלם סיפר ששוחח עם כריסטיאן אריקסן אחרי חצי הגמר: "הוא היה מאוכזב מהתוצאה, אבל הוא נהנה מהזמן שלו עם המשפחה".

תומאס דלייני וקספר שמייכל טענו שלא יצפו בגמר ודיברו על תחושות וחוויה של פעם בחיים. הקשר אמר: "בעוד 20, 30 או 40 שנה נביט לאחור ונהיה מסוגלים לזכור את התחושה הזו. הייתה לנו כאן קבוצה נהדרת של אנשים, דיברנו על זה לפני הטורניר, אבל הוכחנו את זה ביתר שאת בשבועות האחרונים. כל מה שעברנו ביחד הוא משהו שמשאיר סימן על הנשמה. קיבלנו סרטונים מכל דנמרק כל הזמן. זה משהו שלא חוויתי. התמיכה שקיבלנו מדהימה".

שמייכל אמר: "לא היינו מוכנים לחזור הביתה עכשיו, אבל יהיה נהדר לבלות עם המשפחה. אני הולך הביתה לראות את ביתי הקטנה, עדיין לא הספקתי לבלות איתה יותר מדי. אני מצפה מאוד לזמן עם המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully