וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק דורשת תשובות אחרי שערוריית הפנדל: "זו תעלומה". קיאר בכה בשידור

הויביירג מתוסכל: "ה-VAR לא התערב, ולעולם לא נדע מדוע". הקפטן היה מתוסכל מההדחה והשער העצמי, אך לא שכח את אריקסן: "לקחנו ללב, אבל התעלינו ועשינו מסע מופלא". שמייכל שבר את השיא של אביו

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

איזה יורו עבר על נבחרת דנמרק. הסקנדינבים החביבים פתחו את הטורניר עם טראומה מול פינלנד שכללה התמוטטות של אריקסן הכוכב שלהם והפסד כפול מול הפינים והבלגים. אלא שאז הגיעו שתי רביעיות מול רוסיה ו-וויילס ו-0:1 קטן על צ'כיה שסידר לדנים מקום בחצי הגמר מול אנגליה המארחת. בניגוד לכל התחזיות הדנים הצליחו לתת פייט אדיר לאנגלים, עד שפנדל שנוי במחלוקת בהארכה אפשר לקיין להכריע ולהדיח את דנמרק עם 1:2 כואב ולא מוצדק.

סימון קיאר נבחרת דנמרק נפצע. רויטרס
בכה בשידור. קיאר/רויטרס

המספרים:

  • קספר שמייכל רשם תשע הצלות במהלך המשחק (כולל הפנדל). הכי הרבה של שוער נבחרת דנמרק אי פעם בטורניר יורו.
  • קספר שמייכל הוא גם השוער שהארי קיין כבש נגדו הכי הרבה שערים בקריירה (15).
  • הגול של קיאר הוא העצמי הראשון שממנו נהנתה אנגליה אי פעם בטורניר היורו.
קספר שמייכל שוער נבחרת דנמרק בהצלה אדירה. רויטרס
אחת מתשע הצלות שלו במשחק. קספר שמייכל/רויטרס

הקפטן סימון קיאר, כובש השער העצמי בדקה ה-39, בכה מול המצלמות בריאיון בטלוויזיה הדנית בסיום המשחק: "זה היה מסע נהדר. אני מצטער שזה נגמר כך, אבל זה המצב. היה לנו קשה אחרי מה שקרה עם כריסטיאן אריקסן, כולנו לקחנו את זה ללב, אבל התעלינו ועשינו מסע נפלא. קיבלנו תמיכה כמו שמעולם לא חשבתי שנקבל. אני גאה, אבל מצד שני גם כואב שלא הצלחנו ללכת עד הסוף".

תומאס סורנסן, שוער העבר של הנבחרת, צייץ: "אני כל כך גאה להיות דני ובדרך שבה הנבחרת שלנו קמה מהאפר ונתנה השראה למדינה ולעולם כולו. אנחנו עוזבים בראש מורם, עם הפנים לעתיד ורוד".

פייר אמיל-הויביירג התלונן על ההתנהלות סביב הפנדל המפוקפק של אנגליה ואמר: "אני לא חושב שזה היה פנדל. מהזווית שאני עמדתי בה, זו הייתה נראית לי שריקה שגויה. אבל מצד שני, הכל קרה כל כך מהר ויכול להיות שאני טועה. מה שמציק לי זה שלא נדע לעולם מה גרם לאנשי ה-VAR לא לקרוא לשופט. אני חושב שמן הראוי שבמעמדים כאלה, יוצמדו מיקרופונים לשופטים כדי שהשחקנים והאוהדים יוכלו לקבל תשובות לתעלומה. זה מתסכל מאוד לחשוב שלא היה פנדל, ולא לקבל תשובות".

כובש השער של דנמרק מיקל דאמסגארד אמר: "יש תחושה קשה של ריקנות אחרי משחק כזה. זה מטריד מאוד. נתנו כל מה שהיה לנו לאורך הטורניר הזה, וזה מתסכל מאוד שסיימנו אותו בלי שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully