וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני עשה "תרגיל פסיכולוגי מושלם" לפני הפנדלים, בספרד זעמו: "חסר כבוד"

קפטן האזורי השתעשע עם ג'ורדי אלבה חמור הסבר בהגרלה לפני הדו קרב, בתקשורת הספרדית טענו ש"הוא השפיל אותו", גם פיקה התלונן. צפו ברגע המחלוקת שהלהיב את איטליה

תקציר ניצחונה של איטליה 2:4 על ספרד בפנדלים, חצי גמר יורו 2020/ספורט1

אומרים שדו קרב פנדלים מוכרע לרוב על יתרון מנטלי, ומושפע מאוד מסדר הבעיטות. אמש (שלישי) לפני הדו קרב מהנקודה הלבנה בין איטליה לספרד, השיג ג'ורג'ו קייליני את שניהם במכה אחת: בהגרלה אליה נשלח לצד קפטן ספרד ג'ורדי אלבה ושבה נקבע איזו נבחרת תבעט ראשון ולאיזה שער, הבלם הוותיק "עשה תרגיל פסיכולוגי מושלם", לטענת התקשורת האיטלקית.

בזמן שאלבה נראה חמור סבר והלחץ ניכר עליו, קייליני נראה באותן דקות מבודח ומחויך. בזמן שהשניים המתינו לתוצאות ההגרלה של השופט פליקס בריך, קייליני אף חיבק את אלבה, צחק איתו וצבט אותו בפניו, בסצנה שיכולה להתפרש כחברית אבל גם כמתנשאת.

כך או כך, באיטליה ובספרד התעמקו רבות באותן דקות, וטענו שהייתה להן השפעה מכרעת על דו קרב הפנדלים, בו איטליה ניצחה כמובן. "קייליני כישף את אלבה, ושידר לכל העולם שאיטליה יכולה להיות רגועה", כתבו ב"גאזטה דלו ספורט", כשהם משבחים את הקפטן הבלתי נגמר.

מנגד, אין זו הפתעה שבספרד לא אהבו את ההתנהגות של קייליני. "זה היה חוסר כבוד. קייליני השפיל אותו", טען העיתונאי המפורסם ג'וזפ פדררול ב"אל צ'ירינגיטו".

עוד בוואלה!

בונוצ'י: "זה היה המשחק הקשה בחיי". צפו בחגיגות ובהקדשות לספינאצולה

לכתבה המלאה

גם ג'רארד פיקה התלונן על הההגרלה, שבסיומה זכתה איטליה לבעוט ראשונה (מה שנותן הסתברות גדולה יותר לניצחון), וגם בחרה לבעוט את הפנדלים לשער שמאחוריו מוקמו אוהדים איטלקים.

"הסטטיסטיקה אומרת שלמי שבועטת ראשונה יש סיכוי הרבה יותר גבוה לנצח בפנדלים. בטורניר כזה, במעמד כזה, לא פייר שדבר כל כך מכריע יוכרע בהגרלה. ספרד הגיעה לדו קרב הזה בעמדת נחיתות מלכתחילה", צייץ בלם ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully