וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות שגרמו למדינה שלמה לבכות: למה כוכב דנמרק "התפרק" על הדשא?

הדנים עלו לחצי הגמר, הויביירג מירר בבכי אחרי הניצחון, המאמן הודה שהאנרגיות מפרשת אריקסן סחפו אותם, דלייני הודה: רוצים לשחזר את ההצלחות מ-86 ו-92

תקציר רבע גמר היורו: דנמרק - צ'כיה 1:2/ספורט1

אחרי שהעפילה לחצי גמר היורו, מאמן נבחרת דנמרק מודה: האהבה והתמיכה שקיבלנו מהדרמה סביב אריקסן היא זו שסוחפת אותנו להצלחות בטורניר. קספר היולמאנד וחניכיו המשיכו אתמול (שבת) את הטורניר הקסום שלהם כשגברו 1:2 על צ'כיה ועלו לשלב חצי הגמר, כשהם והעולם כולו זוכרים היטב איך נפתח הטורניר עבור נבחרת דנמרק - עם קריסה דרמטית של הכוכב של הנבחרת כריסטיאן אריקסן כבר בפתיחת המשחק הראשון מול פינלנד, לפני שחייו ניצלו על הדשא בזכות טיפולי החייאה. דנמרק הפסידה במשחק הזה, אבל הצליחה להתאושש היטב ולהעפיל לחצי הגמר, שהיא חוגגת מול רוסיה, ויילס וצ'כיה - ומגיעה במומנטום לחצי הגמר מול אנגליה.

"אני עדיין חושב על כריסטיאן, בכל יום, על זה שהוא היה צריך להיות כאן איתנו", אמר מאמן דנמרק אחרי הניצחון המרגש של נבחרתו, שללא ספק הפכה לאחת האהובות בטורניר בעקבות הסיפור שהסעיר את היבשת, "אני מאושר שהוא שרד, והוא נותר בלבנו כל הדרך למשחק הזה בוומבלי. בימים האלה חזרנו למקורות של הכדורגל, וכולנו נזכרנו למה התאהבנו במשחק הזה, ונישאנו על זה. כריסטיאן היה חלק מהנבחרת, כי היא לא משהו שבנינו בלילה אחד, והוא חלק חשוב מההישג שלנו".

תומאס דלייני, כובש השער הראשון לזכות דנמרק, סיפר שאריקסן שוחח עם השחקנים לילה לפני המשחק: "הוא אמר לנו כמה הוא גאה בנו. הוא היה השחקן הכי טוב שלנו במשך שנים וסחב אותנו, והוא עדיין בלבנו. לגרום לו גאווה, זה משהו שעושה אותי מאושר".

עוד בוואלה!

בדנמרק מתמוגגים, קיאר: "הצבנו לעצמנו מטרה, אשקר אם אומר שאני רק מרוצה"

לכתבה המלאה

ואכן, אפשר היה לחוש בהתרגשות מיוחדת בקרב שחקני דנמרק, ובמדינה התרגשו במיוחד מהדמעות של פייר אמיל הויביירג, שבסיום ממש כרע על ברכיו על הדשא כשהוא פורץ בבכי, בזמן שכל חבריו מחבקים אותו בסצינה מרגשת. לאחר מכן הסביר ש"בסיום הכל צף, הכל עלה, כל מה שעברנו בדרך לכאן". והמסע עוד נמשך. "הדור שלי גדל על הערצה לנבחרת הדנית של 86 ו-92", אמר דלייני, "ואנחנו מאושרים להעניק לאוהדים שלנו רגעי אושר ומתנה שכזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully