וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחדנים, חיוורים, אדישים: שחקני העבר של גרמניה עדיין קוטלים את הנבחרת

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 13:20

מעבר להדחה, בגרמניה מתקשים להשלים עם הגישה הנרפית של השחקנים מול אנגליה. פודולסקי: "גם אם הייתה פורצת אש באצטדיון הם לא היו רצים"

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

בגרמניה עדיין נסערים מההדחה של הנבחרת מהיורו, ולא רק בגלל ההפסד הכואב לאנגליה, אלא בעיקר בגלל הדרך שבה הגרמנים הודחו. בדרך כלל גרמניה היא נבחרת חזקה וגאה, ששולטת ומראה דומיננטיות, אבל הפעם הגרמנים נראו חסרי אונים וחסרי יצירתיות מול המערך האנגלי, ואומנם הנבחרת של יוגי לב הגיעה למספר הזדמנויות והחמיצה, אבל אין פלא ששחקני העבר של המנשאפט ביקרו את הגישה של השחקנים, כמו גם את קבלת ההחלטות של המאמן שעוזב.

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה אחרי ההחמצה מול אנגליה. רויטרס
איזו החמצה. מולר/רויטרס

על פי לוקאס פודולסקי, שחקן שללא ספק היה במיטבו במדים הלאומיים, הנבחרת הגרמנית שיחקה בלי אמבציה ובלי אומץ. לדברי פודולסקי, "אתה מסתכל על הפרצופים, והכול נראה חיוור", אמר פודולסקי, "בלי תנועה, אדישות, כלום". לדבריו, "יכלה לפרוץ אש באצטדיון, והם עדיין היו נשארים עומדים על הדשא... לא הייתה אמביציה, לא הייתה רוח לחימה. היה חסר רצון לכבוש".

עוד בוואלה!

גירש את השדים שלו, ושל כל האומה: האיש מאחורי התחייה של נבחרת אנגליה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גרמניה מרסל הלסטנברג. רויטרס
נגמר בדמעות. גרמניה/רויטרס

פודולסקי גם מודאג מהעתיד, גם כשהאנזי פליק יחליף את חואכים לב שבשנים האחרונות הוא ונבחרתו דועכים. "זאת הנבחרת", טוען פודולסקי, "זה לא שיש עוד עשרה שחקנים שלא זומנו לסגל שטבים יותר והיו צריכים להיות שם. פליק יצטרך לעשות איזשהו ריענון".

מיכאל באלאק, עוד שחקן עבר, ביקר את המאמן לב. "זו הייתה חוויה מפכחת, פוקחת עיניים", אמר באלאק, "המחצית הראשונה הראתה שאין לנו תשובות, נכנענו בלי צורך, אני לא מבין למה הוא חיכה כל כך הרבה זמן עם החילופים". שחקן העבר פרדי בוביץ' הוסיף וטען שהגרמנים שיחקן בפחד: "שיחקנו בלי אומץ, לא הלכנו קדימה, אפילו אחרי השער שספגנו הגענו רק להזדמנות אחת, מקרית. שיחקנו מאוד פאסיבי. חבל שפספסנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully