וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בנבחרת צרפת נמשכת: פוגבה, וראן ופבאר התעמתו, צפו באמו של ראביו מגדפת את משפחת אמבפה

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 11:45

דידייה דשאן נאלץ להרגיע את הרוחות במהלך חילופי האשמות רגע לפני פתיחת ההארכה. אמו של המגן התפרצה לעבר משפחת אמבפה ביציע

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרת צרפת כמרקחה. אחרי הפרסומים על דין ודברים חריפים בין אמו של אדריאן ראביו לבני משפחותיהם של קיליאן אמבפה ופול פוגבה, כעת מגיע דיווח על עימות שכלל את פוגבה, רפאל וראן ובנז'מן פבאר.

לפי העיתונאי סטפן טראנגו מ"ל'אקיפ", רגע לפני פתיחת ההארכה במשחק נגד שוויץ שלשום (שני), התחולל עימות על כר הדשא, כשהמאמן דידייה דשאן נאלץ להתערב ולקטוע אותו. וראן האשים את פבאר על עבודת ההגנה שלו ועל טעויות שביצע בחלק האחורי ושהובילו לספיגות, אבל מגן באיירן מינכן לא נשאר חייב והשיב שהאשם הוא פול פוגבה.

בשלב הזה, וראן הפנה את האשמה לפוגבה וגם אמר לקשר מנצ'סטר יונייטד שפבאר טוען שהוא שגה בכיסוי ההגנתי. פוגבה רתח מזעם, פנה לפבאר ואמר לו בתקיפות: "תחזור על הדברים שאמרת בפנים שלי". בשלב הזה, רגע לפני שההארכה יוצאת לדרך, דשאן הבין שהמצב עלול לצאת משליטה ומיהר להתערב ולהרגיע את הרוחות.

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן עם פול פוגבה. Daniel Mihailescu, AP
כל הלכלוך יוצא החוצה. דשאן מרגיע את פוגבה/AP, Daniel Mihailescu

פוגבה היה אחד השחקנים המצטיינים של נבחרת צרפת בטורניר כולו וגם במשחק בו היא הפסידה לשוויץ 5:4 בפנדלים אחרי 3:3 בתום 120 דקות. יחד עם זאת, מאז ההדחה עולים עוד ועוד סיפורים על כך שחבריו לנבחרת האשימו אותו על עבודת הגנה לא מספיק טובה ועל טעות שהובילה לספיגת השער השלישי בדקה ה-90.

עוד בנבחרת צרפת: בתיעוד חדש שהתפרסם היום ברשת, נראה תיעוד חלקי של ההתפרצות של אמו של אדריאן ראביו על משפחת אמבפה ביציע, עליה דווח אתמול ברשת RMC הצרפתית. ורוניק, אמו של ראביו שהייתה גם הסוכנת שלו וידועה כחסרת מעצורים, פנתה לאביו של אמבפה וביקשה ממנו "ליישר" את הבן שלו ולגרום לו להיות פחות אנוכי.

עוד בוואלה!

ראביו התעמת עם פוגבה במגרש, אמו התפרצה על משפחת אמבפה ביציע

לכתבה המלאה

צפו בורוניק ראביו מגדפת ביציע

לאחר מכן התעמתה מילולית גם עם האמא של חלוץ פריז סן ז'רמן ותקפה עיתונאים בעקבות גישתם הסלחנית כלפיו. בתיעוד החדש היא נראית מגדפת את משפחת אמבפה שישבו בסמוך אליה ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully