וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בנבחרת צרפת: ראביו התעמת עם פוגבה במגרש, אמו התפרצה על משפחת אמבפה ביציע

בעיות אגו, עימותים בין המשפחות והרבה מתח שהתפרץ במהלך משחק ההדחה מול שוויץ. ורוניק ראביו פנתה לאביו של אמבפה: "תיישר אותו, שיהיה פחות אנוכי". קרוביו של פוגבה זעמו עליה בזמן שהבנים התווכחו על כר הדשא

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

איך מתמודדת צרפת עם ההדחה המפתיעה כבר בשמינית גמר היורו אחרי המשחק המשוגע מול שוויץ וההפסד הכואב בפנדלים? על פי דיווח ב-RMC, דידייה דשאן לא מתכוון להתפטר. המאמן מחזיק בחוזה עד אחרי המונדיאל בקטאר ב-2022 ויעזוב רק אם יבין שאיבד את אמון השחקנים שלו. לאחר ההדחה הוא הזכיר לשחקנים את ההצלחות המשותפות והבהיר כי יוכלו להתגבר על האכזבה רק אם יישארו מאוחדים.

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה. רויטרס
יותר מדי דרישות. קיליאן אמבפה/רויטרס

הבעיה שאחדות לא ממש הייתה בסגל בטורניר הנוכחי. ענייני אגו השפיעו על נבחרת צרפת והפעם גם המנהיגות של הוגו לוריס ופול פוגבה לא הספיקה. שניים שלא היו במונדיאל ברוסיה ונחשבו לבעייתיים מבחינת חדר ההלבשה הם קארים בנזמה ואדריאן ראביו, וכמובן שהכניעה לתכתיבים של קיליאן אמבפה המאכזב נתנה גם היא את אותותיה. אמבפה דרש לשחק בצד שמאל, אחרי שהצליח במונדיאל בכנף ימין, וגם ביקש לבעוט את הכדורים החופשיים למרות שמעולם לא כבש אחד. דשאן התפשר בשני המקרים והתוצאה ידועה: אמבפה סיים טורניר כושל ללא שער וצרפת הודחה בשלב מוקדם מהצפוי.

עוד בוואלה!

טיפש, מטורף, מאוהב: סיכום הערב המדהים והדרמטי ביורו

לכתבה המלאה
אדריאן ראביו שחקן נבחרת צרפת מאוכזב. רויטרס
מסתיר את הפנים כי אמא (שוב) עושה בושות. אדריאן ראביו/רויטרס

בדיווח ב-RMC הודגש כי הפיאסקו גלש גם ליציעים, וליתר דיוק למשפחות השחקנים. ורוניק, אמו של ראביו שהייתה גם הסוכנת שלו וידועה כחסרת מעצורים, פנתה לאביו של אמבפה וביקשה ממנו "ליישר" את הבן שלו ולגרום לו להיות פחות אנוכי. לאחר מכן התעמתה מילולית גם עם האמא של חלוץ פריז סן ז'רמן ותקפה עיתונאים בעקבות גישתם הסלחנית כלפיו.

"היא שהתה עם בני משפחה של שחקנים אחרים במשך 20 דקות, והם היו בהלם מהגישה התוקפנית שלה ובעיקר מהתזמון, מיד בסיום המשחק", נכתב. לפני ההצגה של ורוניק, מסתבר שהמאבטחים נאלצו להרגיע את קרוביו של פוגבה, שהגיבו בזעם לטעויות שביצע ראביו וככל הנראה התווכחו גם עם האמא.

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת עם פול פוגבה. רויטרס
לא נרגע עד שהמאמן הגיע. פול פוגבה עם דידייה דשאן/רויטרס

המקרים ביציע המשפחות נבעו למעשה מהמתיחות בין השחקנים על כר הדשא. ראביו הרים ידיים בייאוש לאחר איבוד הכדור של פוגבה שהוביל ל-3:3 של שוויץ בדקה ה-90, והשניים המשיכו בחילופי מילים לאחר מכן. דשאן התערב וניסה להשקיט את פוגבה.

בסיום הודה המאמן: "פול היה צריך להירגע מעט. הוא מנהיג, הוא סוחף אחרים. אנחנו לא רגילים לאבד יתרון 1:3. למרות זאת, הוא היה חייב לשמור על קור רוח כי עוד הייתה הארכה לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully