וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת האנגלית התענגו על מפלת הגרמנים: "צפו באוהדים שלהם שבורי לב"

האנגלים חגגו את הניצחון על היריבה המושבעת, והראו קצת אכזריות כלפי הגרמנים. באיטליה הזהירו את האנגלים לקראת רבע הגמר: "ברומא חם מאוד, הדברים לא יבואו להם בקלות כמו בוומבלי"

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

נבחרת אנגליה חגגה אמש (שלישי) עלייה לרבע הגמר אליפות אירופה לאחר ניצחון 0:2 על גרמניה בשמינית הגמר. החבורה של גארת' סאות'גייט עדיין לא ספגה שער בטורניר, ואולי, רק אולי, הפעם לנבחרת שלושת האריות יש את מה שצריך בשביל ללכת עד הסוף? מבחינת כוכבה לשעבר של נבחרת איטליה ג'וזפה ברגומי, זה ממש לא הולך להיות פשוט.

לדעתו של בלם העבר, ששיחק כל הקריירה שלו באינטר, אנגליה לא תיראה אותו דבר מחוץ לוומבלי. "אין ספק שהגיע להם לעלות שלב", אמר ברגומי לסקיי איטליה בנוגע לאנגלים. "הם משחקים בצורה מסודרת, הם ממושמעים ומאוחדים". על אף המחמאות שחלק לנבחרת של סאות'גייט, האצטדיון ברומא, בו תשחק אנגליה ברבע הגמר, עשוי להיות מלכוד עבורה, כך לדעת ברגומי.

שחקן העבר ג'וזפה ברגומי. GettyImages
מזג האוויר יפגע באנגלים? ברגומי/GettyImages

"הכושר הגופני ומזג האוויר עשויים להיות משמעותיים ביותר בכל הנוגע לזהות המנצחת", הזהיר ברגומי. "בלונדון הטמפרטורות נמוכות יותר, אבל ברומא חם מאוד. זה יקשה על השחקנים ולא בטוח שהדברים יבואו להם באותה קלות". על אף זאת, כדורגלן העבר עדיין חושב שאנגליה היא אחת החזקות בטורניר: "אחרי הכול, הם עדיין פייבוריטיים להגיע עד הגמר".

עוד בוואלה! ספורט

סאות'גייט מאושר: "נתנו לאוהדים משהו שיזכרו כל חייהם". צפו בשדרנים משתוללים

לכתבה המלאה

כצפוי, אושר גדול נרשם אתמול ברחבי אנגליה, אחרי הניצחון. השמחה הגדולה היא לא רק מעצם ההעפלה, אלא כמובן בגלל זהות היריבה, גרמניה, זאת ששברה לאנגלים את הלב כל כך הרבה פעמים לאורך השנים, שעליה האנגלים הגו את המשפט "כדורגל הוא משחק שנמשך 90 דקות, ובסוף הגרמנים מנצחים".

אין צורך להזכיר גם את המטענים ההיסטוריים בין המדינות והמלחמות העקבות מדם שבהן השתתפו, כך שאין פלא שבאנגליה התמוגגו מההפסד של הגרמנים. כך, למשל, ב"סאן" אחת הכותרות הראשיות הייתה "צפו באוהדי גרמניה שבורי לב - אחרי שהם חושבים שמולר כבש שער שוויון, לפני שהחמיץ". גם בטוויטר אחד החיפושים הפופולריים היה "אוהדי גרמניה בוכים", ותמונה אחת של ילדה קטנה אוהדת גרמניה גררה לא מעט תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully