וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב נפרד מגרמניה עם עוד מפלה: "היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 22:11

סוף עידן בגרמניה: המאמן עוזב אחרי ההפסד לאנגליה, טען שההחמצות של החלוצים שלו הכריעו, בתקשורת הכריזו: "המיתוס הגרמני נגמר". ואם זה לא מספיק - המאמן שוב הביך עם ה"חיטוט" המסורתי

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

נבחרת גרמניה סיימה היום (שלישי) את דרכה ביורו 2020, אחרי הפסד כואב 2:0 לנבחרת אנגליה בוומבלי, במשחקו האחרון של יאכים לב בתפקיד. יוגי לב עוזב את הנבחרת אחרי 15 שנה די מוצלחות, שבמהלכן זכה בגביע העולמי ב-2014 (כולל ניצחון היסטורי 1:7 על ברזיל) ובעיקר שיקם את התדמית של הנבחרת הגרמנית עם כדורגל חיובי ומהנה (שכלל בין השאר העפלה לגמר יורו 2008 וזכייה בגביע הקונפדרציות ב-2017) - אבל בשנים האחרונות המנשאפט די מאכזבים, ובגרמניה כבר מצפים בקוצר רוח לחילופי המשמרות, כשהאנזי פליק כבר מונה למחליפו.

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה אחרי ההחמצה מול אנגליה. רויטרס
החמצה גדולה. מולר/רויטרס
שחקן נבחרת גרמניה מרסל הלסטנברג. רויטרס
עוד כישלון גרמני, שוב דמעות/רויטרס

גרמניה אכזבה בטורניר, עם ניצחון אחד גדול על פורטוגל אבל שני הפסדים (לאנגליה וצרפת) ותיקו חלש מול הונגריה. ואם לא הספיקה ההדחה, יוגי לב שוב נתפס היום על ידי המצלמות כשהוא מחטט באפו ומיד מושיט את האצבע לכיוון פיו - כפי שעשה לא פעם בעבר על ספסל הנבחרת, במה שכבר הפך למסורת די מביכה עבורו.

"זו אכזבה גדולה, עבור כולנו", אמר לב בסיום, "הייתה לנו אמונה גדולה ומוחלטת בנבחרת הזאת. במשחקים כאלה, זה קריטי לנצל את מעט ההזדמנויות שיש לך".

עוד בוואלה!

סאות'גייט מאושר: "נתנו לאוהדים משהו שהם יוכלו לזכור כל חייהם"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
פרידה עצובה. לב/רויטרס

ואכן, לגרמניה היו כמה הזדמנויות, אבל גם ג'ורדן פיקפורד הצטיין בין הקורות וסיפק הצלה אדירה לבעיטה של קאי האברץ, וגם תומאס מולר החמיץ באחד על אחד מול השוער ובעט החוצה במקום להשוות ל-1:1 לפני השער השני של קיין. "לוורנר ומולר היו שתי הזדמנויות, ולא עשינו את זה", אמר המאמן, בביקורת מרומזת לשחקניו, "אנחנו מאוכזבים שההתרגשות הגדולה בבית נגמרה... היינו צריכים שההזדמנות של מולר תסתיים בשער, אבל חייבים לקבל את זה שזה לא קרה. כמובן שזה כואב".

"הייתה לנו הזדמנות ענקית", אמר מנואל נוייר בסיום, "ופספסנו אותה, ובגלל זה האכזבה עצומה". גם התקשורת המקומית הגיבה בהתרגשות, כשהכותרת ב"בילד" הגרמני" קראה "הכל נגמר, אנחנו בחוץ!... המיתוס הגרמני על הבלתי מנוצחים נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully