וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים: פיל פודן ומייסון מאונט אמורים לשוב להרכב מול גרמניה

כוכב סיטי שנח מול צ'כיה ושחקן צ'לסי שהיה בבידוד צפויים לקבל את חולצת ה-11. סאקה שיירד במקרה כזה לספסל: "לא מפחד מאף אחד"

תקציר: אנגליה - צ'כיה 0:1/ספורט1

אין הרבה נבחרות שמפחידות את אנגליה כמו נבחרת גרמניה, אותה תפגוש ביום שלישי בשמינית גמר היורו. יהיה זה משחק אמוציונלי בעיקר עבור גארת' סאות'גייט, שהחמיץ פנדל מכריע בדו-קרב מול המאנשאפט בחצי גמר היורו של 1996, וכעת יעמוד על הקווים של נבחרת שלושת האריות.

למאמן יש מספר התלבטויות לגבי ה-11 שיפתחו ביום שלישי, וגם לגבי המערך שעשוי להשתנות ל-3-4-3. לפי "דיילי מייל", פיל פודן אמור לשוב להרכב לאחר שקיבל מנוחה מול צ'כיה וכמוהו גם מייסון מאונט, שנאלץ להיכנס לבידוד לאחר המשחק מול סקוטלנד והחמיץ כמה וכמה אימונים.

שחקני נבחרת אנגליה בן צ'ילוול מייסון מאונט. רויטרס
לא הכנה אידיאלית. מאונט לצד צ'ילוול, השחקן הנוסף שהיה בבידוד/רויטרס

מי שככל הנראה יירד לספסל הוא בוקאיו סאקה, שנבחרת למצטיין מול צ'כיה. "אם אשחק מול גרמניה, זה יהיה המשחק הגדול בקריירה שלי", אמר ילד הפלא של ארסנל. "אני לא יודע איך ארגיש ביום המשחק, אבל כרגע אני לא מפחד מאף אחד".

"אחרי איך שהוא שיחק מול גרמניה, זה כמעט בלתי אפשרי להותיר את סאקה מחוץ להרכב", חרץ שחקן העבר דני מרפי. "גרמניה היא יריבה שמתאימה מאוד לכישורים שלו, הוא אחד השחקנים הכי מגוונים בפרמיירליג ויקשה מאוד על המגנים שלהם. מאונט יהיה בהרכב שלי ב-100 אחוז, סביר להניח שהכושר שלו לא מאוד נפגע בימים האחרונים".

לפי מרפי, סאות'גייט צריך להותיר את פודן על הספסל ולהמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה, כשבחלק הקדמי הציב את סאקה, ראחים סטרלינג והארי קיין. ג'רמיין ג'נאס, לעומת זאת, בחר במערך של שלושה בלמים, והעדיף בחלק ההתקפי את סטרלינג וקיין לצד ג'ק גריליש.

עוד בוואלה!

לותר מתיאוס: "לנבחרת אנגליה יש סיכוי מול גרמניה, אבל לא בפנדלים"

לכתבה המלאה
בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
המצטיין מול צ'כיה יסופסל? סאקה/רויטרס

ג'ון סטונס התייחס להפסדים הקודמים של אנגליה לגרמניה בטורנירים גדולים - ב-1990, 1996 ו-2010 - ואמר: "זה אחד הדברים שנותנים לנו מוטיבציה. אנגליה מעולם לא זכתה ביורו ואם אנחנו נעשה זאת, ניכנס להיסטוריה. אני לא רוצה להגיד שנהפוך לאגדות, אבל אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולשנות את הצורה בה המדינה מסתכלת על הנבחרת. כולנו מאוד רעבים והמשחק מול גרמניה יהיה מבחן גדול כדי להראות כמה טובים אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully