וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס: "לנבחרת אנגליה יש סיכוי מול גרמניה, אבל לא בפנדלים"

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 14:57

שחקן העבר האגדי, שניצח מהנקודה הלבנה במונדיאל 1990, ניתח: "השחקנים האנגלים מכירים את הסיפורים. יש להם סיכוי ב-90 או ב-120 דקות"

תקציר: אנגליה - צ'כיה 0:1/ספורט1

המנה העיקרית של שמינית גמר היורו תגיע ביום שלישי, כשנבחרת אנגליה תארח את גרמניה בוומבלי למפגש בין שתיים מהיריבות המרות ביבשת. כהרגלם בקודש, האנגלים עוסקים בימים האחרונים בעיקר באפשרות שמשחק הנוקאאוט יילך להכרעה מהנקודה הלבנה, כשם שקרה בחצי גמר מונדיאל 1990 ובחצי גמר יורו 1996, אז ניצחו הגרמנים בדרך לגמר.

"לאנגליה יש סיכוי, אבל לא בפנדלים", חרץ שחקן האגדי האגדי לותר מתיאוס, ששימש כקפטן נבחרת גרמניה ב-1990. "גרמניה טובה מאוד בפנדלים. אם זה יגיע לשם, אני חושב שהם יהיו פייבוריטים, כשאתה מתחיל לחשוב על מה שקרה ב-30-40 השנים האחרונות, ב-1996, ובדו-קרבים שונים. יהיה הרבה לחץ על השחקנים האנגלים - הם קוראים את העיתונים ויודעים את הסיפורים על הפנדלים. לאנגליה יהיה סיכוי לנצח ב-90 או ב-120 דקות, אבל אם זה יילך לפנדלים, גרמניה פייבוריטית".

שחקן העבר הגרמני דווקא מעריך את היריבה. "לאנגליה יש שחקנים פנטטסטיים, בקבוצות הכי גדולות בעולם", הוסיף. "הם זכו בתארים, הם מלאים בביטחון והם רוצים להוכיח. אני מכבד את הנבחרת הזו מאוד ואני חושב שגם הם, כמו הגרמנים, יכולים לשחק טוב יותר ממה שראינו בשלושת המשחקים הראשונים".

פול גאסקוין, נבחרת אנגליה, אחרי ההדחה על ידי מערב גרמניה בחצי גמר מונדיאל 1990. GettyImages
התמונות הללו יחזרו על עצמן? גאסקוין אחרי ההדחה מול גרמניה ב-1990/GettyImages

מתיאוס סיכם ואמר: "אנגליה לא אוהבת לשחק מול גרמניה, אבל גם גרמניה לא אוהבת לשחק מול אנגליה. השחקנים כן ישמחו לשחק משחק גדול בוומבלי, אין דבר גדול מזה. וומבלי זה מקום קסום".

דיטמאר האמאן, שהיה חלק מנבחרת גרמניה שניצחה את אנגליה ביורו 1996, השמיע דברים מעט שונים: "אנגליה היא לא היריבה הכי גדולה שלנו, היריבות הכי גדולות שלנו הן נבחרות כמו צרפת, הרבה שנים זו היתה ארגנטינה, נבחרות שפגשנו בחצאי גמר וגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully