וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא למאר ומרכוס תוראם נפצעו באימון נבחרת צרפת

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 19:38

בעיית פציעות אצל אלופת העולם: אחרי דמבלה, הרננדז ודין, גם שני שחקני ההתקפה נפצעו באימון ולא ברור עדיין מה מצבם

תקציר: פורטוגל - צרפת 2:2/ספורט1

משבר פציעות בנבחרת צרפת. אחרי שעוסמאן דמבלה נפצע בשבוע שעבר, אתמול (רביעי) גם לוקאס הרננדז ולוקא דין נפגעו ונאלצו לנטוש את המשחק מול פורטוגל באמצע והיום מתברר שגם מרכוס תוראם ותומא למאר נפצעו באימון ולא ברור עדיין מה מצבם.

תומא למאר שחקן נבחרת צרפת. מתוך טוויטר, אתר רשמי
עוד שניים נפצעו. למאר באימון/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בלי קשר לכך, בלם צרפת ז'ול קונדה ששיחק כמגן ימני מול פורטוגל, התייחס לבכורה הרשמית שלו ואמר: "אנחנו גאים מאוד ושמחים מאוד. התרגשתי מאוד לשחק במשחק הזה, אפילו אם לא בעמדה שלי. נהניתי מאוד והמטרה של הנבחרת הושגה. יכולנו לעשות דברים מסוימים הרבה יותר טוב. אלה משחקים תובעניים מאוד, כל ארבעה ימים. זה לא תירוץ, אבל היה חם מאוד ועמדנו בפני אתגר גדול".

על העובדה שגרם לפנדל בגלל נגיעת יד אמר שחקן סביליה: "הייתי חסר מזל. זה היה פנדל, היד שלי הייתה בחוץ. הגנתי טוב על מסירת הרוחב הראשונה, ניסיתי לחסום את השנייה, איבדתי קצת שיווי משקל והרמתי את היד ואז הכדור פגע בי. זה חבל כי הם השוו, אבל למזלנו זה לא עלה לנו במקום הראשון". קונדה גם התייחס לכך ששיחק כמגן ימני למרות שהוא בלם: "זה היה קשה, קצת מבחינה התקפית והדברים שאני יכול להביא. מבחינה פיזית, אלה ריצות שונות ותנועה שונה, אבל ניסיתי את המיטב. אתרגל לעמדה הזו אם אשחק בה יותר. אני עדיין חדש בנבחרת ומנסה להסתגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully