וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "מעולם לא פיקפקתי בעצמי". דשאן: "מגיע לו"

החלוץ שב להבקיע במדי הנבחרת לאחר כמעט 6 שנים וקבע כמה נתונים היסטוריים. וראן: "מאושרים עבורו". התגובות והמספרים

תקציר: פורטוגל - צרפת 2:2/ספורט1

חיוכים וחיבוקים נרשמו בקרב צרפת בסיום ה-2:2 מול אלופת אירופה פורטוגל. בזכות הנקודה שהשיגה, השלימה אמש (רביעי) אלופת העולם את העבודה וסיימה בראש בית ו', ותפגוש בשמינית הגמר את נבחרת שוויץ. יריבתה לעומת זאת, תפגוש את נבחרת בלגיה בשמינית הגמר, מה שמראה עד כמה חשובה הייתה השגת הפסגה עבור הנבחרת של דיידייה דשאן.

אמנם כריסטיאנו רונאלדו שהבקיע צמד והשתווה לעלי דאי בראש טבלת כובשי השערים בכל הזמנים במשחקים בינלאומיים עם 109, אך גם קארים בנזמה סיפק רגעים גדולים. החלוץ דייק מהנקודה הלבנה על סף הירידה להפסקה וכבש את שערו הראשון במדי הנבחרת מאז אוקטובר 2015. בנזמה גם הוסיף צמד בדקה ה-47 ולמעשה הנקודה שהשיגה צרפת חתומה לא מעט על שמו.

התגובות

בסיום המשחק נבחר קארים בנזמה לאיש המשחק, ואמר לכתבים: "מעולם לא פיקפקתי בעצמי, אבל אני יודע לאן הציפיות ממני מגיעות במדינה שלי. הצלחתי להבקיע, ואני הולך לחגוג את זה עם כולם. הרגשתי אושר רב לאחר שהבקעתי, כולם חיכו לזה. היה עלי לחץ, אבל אני שחקן כדורגל ואני ניזון מזה".

רפאל וראן אמר ל-RMC: "אנחנו שמחים מאוד בשביל קארים. הוא שחקן נפלא ולחזור כך לנבחרת צרפת לא היה פשוט עבורו. הוא הראה אופי ועם השערים שלו אפשר לנו להשיג תוצאה טובה ולשמור על המקום הראשון. הוא ממש היה צריך את השערים האלה עבור הביטחון שלו. הוא מסתדר טוב עם השותפים שלו להתקפה והיה יעיל. נראה ממנו עוד שערים בהמשך".

מאמן צרפת דידייה דשאן: "זה היה קרב וזה בטח לא היה קל. נתנו להם להבקיע שני שערים מטעויות שלנו. רצינו לנצח את המשחק, אבל זה שסיימנו ראשונים זה בהחלט המיקום הכי טוב שיכולנו לבקש. אנחנו נעריך את התוצאות שהשגנו ונתאושש כעת לקראת תחילת משחקי שמינית הגמר, אנחנו יודעים מה מצפה לנו, טורניר חדש מתחיל". על קארים בנזמה אמר: "הוא לא איבד את הביטחון שלו, וגם לא את שלי. מגיע לו".

בתקשורת הצרפתית הביעו דאגה מהיכולת של אלופת העולם במחצית הראשונה. מגן הנבחרת בעבר, ביצ'נטה ליזראזו: "המחצית הראשונה הייתה מדאיגה. בשנייה היה שיפור, כשהתסריט שלה בהחלט היה משוגע. שיחק לנו המזל שהצלחנו לסיים המקום הראשון, אבל לעלות מפסגת הבית הייתה המטרה וזה הכי חשוב".

המספרים

  • כמות הפנדלים שהובקעו היום (3) היא הגדולה ביותר אי פעם במשחק באליפות אירופה שלא כולל דו קרב בעיטות הכרעה.
  • קארים בנזמה כבש את שערו הראשון בנבחרת צרפת מזה 5 שנים ו-258 - זמן ההמתנה הגדול ביותר מאז דידייה דשאן, שכשחקן חיכה שבע שנים בין שערו השלישי בנבחרת לשערו הרביעי.
  • בגיל 33 ו-186 ימים קארים בנזמה הוא השחקן המבוגר ביותר שמבקיע יותר משער אחד בטורניר גדול עבור צרפת. לפניו היה זה זידאן בגיל 31 ו-356 ימים.
  • נבחרת צרפת סיימה בראשון הבית בטורניר גדול זו הפעם הרביעית, תחת שרביטו של דידייה דשאן. קודם לכן, נכשלו בטריקולור להשיג את המקום הראשון בשלושת הקמפיינים שקדמו לכך.
  • כמות השערים שנכבשה אמש במשחקי היורו (18) היא הגבוהה ביותר עבור מחזור משחקים בכל תולדות הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully