וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה נשמו לרווחה, קימיש: "אין משחק יפה יותר מאשר מול אנגליה"

המגן חגג את ה-2:2 מול הונגריה שסייע לחבריו לעלות לשמינית. נוייר אופטימי: "המשחק בוומבלי מתאים לנו". התגובות והמספרים

תקציר: גרמניה - הונגריה 2:2/ספורט1

גרמניה נשמה הערב (רביעי) לרווחה אחרי שסיימה ב-2:2 דרמטי מול הונגריה ועלתה לשמינית גמר היורו, שם תפגוש את אנגליה בוומבלי בשעה 19:00 ביום שלישי הבא.

מאמן גרמניה יואכים לב אמר אחרי המשחק: "לא הייתה לי את התחושה שזה נגמר, יש לנו רוח לחימה בנבחרת ונלחמנו עד הסוף. זה היה נהדר. הונגריה התגוננה בצורה נהדרת כמו נגד צרפת ובסופו של דבר אפשר לומר: זה שעברנו את הבית הזה זה טוב. גם צרפת עשתה רק 1:1 מול הונגריה שהיא כביכול הנבחרת הקטנה בבית. זה לא היה פשוט. גם נבחרות אחרות התקשו מאוד כמו צרפת נגד הונגריה, ספרד נגד פולין. הונגריה עמדה עם עשרה שחקנים במחצית שלה ולא היה לה מה להפסיד".

קפטן גרמניה מנואל נוייר: "הוקל לנו שהצלחנו לעשות את זה. היה משחק מורט עצבים ומותח. כמובן שקשה לשחק נבחרת נבחרת שיושבת כך מאחורה. היא התגוננה טוב מאוד גם נגד צרפת ופורטוגל. לא היה לנו מזל מול השער ולכן הונגריה החזיקה ב-0:1 הרבה זמן. נגד אנגליה יהיה משחק אחר כמו שהיה נגד פורטוגל וצרפת. יש לנו שחקנים מצוינים ויש לנו ביטחון למרות ה-2:2. המשחק בוומבלי מתאים לנו".

לאון גורצקה, שכבש את השער הקריטי בדקה ה-84, אמר: "ברור שהוקל לנו. יש לי מזל גדול שהכדור הגיע אליי בצורה כל כך נוחה לרגל. מסרתי בהתחלה לטימו, הוא בעט ואיכשהו הכדור חזר אליי לרגל. אסור שיקרה מצב כמו שקרה לנו אחרי שהשוונו ל-1:1 כשאנחנו לא מוכנים מספיק מהר. זה לא יכול לקרות אם אתה רוצה להצליח בטורניר הזה. אין לנו ספקות בעצמנו, אנחנו מלאי ביטחון עצמי. זה שהצלחנו לחזור היום זה נהדר ובמיוחד שעשינו את זה מול הקהל שלנו בבית".

יוזואה קימיש, שנבחר לשחקן המצטיין אמר: "ברור שדאגתי שלא נצליח להשיג את התוצאה שהיינו צריכים, אבל המשכנו לנסות למרות שלא היה עוד הרבה זמן. לא התנהלנו מספיק טוב במשחק כשאיבדנו את הכדור. אין משחק יותר יפה מזה שיהיה לנו מול אנגליה, זה נהדר. למה זה כבר בשמינית הגמר אני לא יודע. יש לנו עדיין מה לתת ואנחנו רוצים להראות את זה נגד אנגליה".

עוד בוואלה! ספורט

נקבעו משחקי שמינית הגמר, במוקד: אנגליה-גרמניה, בלגיה-פורטוגל

לכתבה המלאה
לאון גורצקה שחקן נבחרת גרמניה. Lukas Barth, AP
"ברור שהוקל לנו". גורצקה חוגג/AP, Lukas Barth

שחקן העבר מיכאל באלאק אמר: "עשינו את זה קשה לעצמנו. ביצענו טעויות מיותרות. לא היינו מספיק חכמים עד כה בטורניר. המאמן חיכה יותר מדי זמן עם החילופים. הוא נשאר נאמן לרעיון המקורי שלו יותר מדי זמן, כמו שהיה בעבר". שחקן העבר סנדרו ואגנר הוסיף: "היה לנו מזל שזה הלך לנו בסופו של דבר. זה היה מעט מדי היום וצריך להיות כנים ולומר את זה".

רולאנד שלאי, שבישל את השער הראשון של הונגריה, אמר אחרי המשחק: "אני גאה מאוד ששיחקנו כמו ששיחקנו, אבל אני מאוכזב שלא הצלחנו לעלות. שיחקנו הכי טוב שאי פעם שיחקנו. אנחנו לא יכולים להתלונן, אנחנו גאים בצורה שבה שיחקנו. אני חושב שאנחנו על המסלול הנכון. הצלחנו להקשות את החיים מאוד על שלוש יריבות הכי חזקות שיש".

שוער הונגריה פטר גולאצ'י, שמשחק בר.ב. לייפציג, אמר: "קשה מאוד למצוא מילים כרגע. היינו קרובים כל כך להשיג משהו מיוחד וברור שיש טעם מר של אכזבה. היינו תחת לחץ אבל הגבלנו את גרמניה למעט מצבים. הגבנו בצורה נהדרת אחרי שספגנו את השוויון הראשון. היינו כל כך קרובים. מההתחלה התרכזנו בעצמנו במקום ביריבה. שיחקנו שלושה משחקים צמודים מאוד ואני מאוכזב שלא עלינו".

מנואל נוייר חוגג עם מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
זה היה קשה. נוייר עם לב בסיום/רויטרס

המספרים

  • בגיל 18 ו-117 ימים ג'מאל מוסיאלה הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שמשחק בטורניר גדול בנבחרת גרמניה.
  • גרמניה עברה את שלב הבתים בפעם השביעית בשמונת הטורנירים הגדולים האחרונים (מונדיאל ויורו).
  • גרמניה היא אחת מארבע נבחרות יחידות שספגו בכל אחד מהמשחקים בשלב הבתים (יחד עם צפון מקדוניה, טורקיה ופולין שכבר הודחו).
  • השער של אדם סולואי בדקה ה-11 היה הכי מוקדם שנבחרת גרמניה ספגה ביורו מאז השער של ויורל מולדובן הרומני נגדה ביורו 2000, אז זה היה בדקה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully