וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "כשאנחנו משחקים ככה, אנחנו מסוכנים עבור כל הנבחרות"

קרואטיה חגגה את ההעפלה לשמינית, פטקוביץ': "אפשר להיות גאים". הסקוטים "מרוסקים", וגם: מספרי המשחק, והקללה שהוסרה

תקציר: קרואטיה - סקוטלנד 1:3/ספורט1

כשהיא עם הגב אל הקיר, ידעה קרואטיה שרק ניצחון יספיק לה כדי להעפיל לשמינית גמר היורו. סגנית אלופת העולם שלא הרשימה בלשון המעטה בשני משחקיה הראשונים בטורניר סיפקה הצגה בגלזגו, ניצחה 1:3 את סקוטלנד ועלתה לשלב הבא מהמקום השני בבית, בעיקר תודות ללוקה מודריץ' שהזכיר נשכחות עם שער מבריק ובישול. כעת, תפגוש את הנבחרת שתסיים שנייה ה' (שבדיה/סלובקיה/ספרד/פולין).

התגובות

גיבור הערב לוקה מודריץ': "אנחנו שמחים כי שיחקנו מצוין ועברנו לשלב הבא. לא היינו מרוצים משני המשחקים הראשונים וידענו שאנחנו יכולים להשתפר. הפעם, גם אם לא היינו מנצחים, היינו יוצאים בראש מורם. כשאנחנו משחקים ככה, אנחנו מסוכנים עבור כל הנבחרות האחרות. השער הזה מאוד חשוב לי, אבל חשובה יותר הצורה בה שיחקנו מהפתיחה עד הסיום".

ניקולה ולאשיץ' שנבחר לאיש המשחק הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, שלטנו בקצב, ה-1:1 קצת הקשה עלינו אבל ידענו שנחזור. התפקיד של המאמן הוא לקבוע את ההרכבים והתפקיד שלי הוא לעזור לנבחרת, אני רוצה שנשחק ככה או טוב יותר גם בהמשך".

ברונו פטקוביץ': "משחק נהדר, שיחקנו כדורגל יפה ואטרקטיבי ואפשר להיות גאים במשחק הזה. נאמרו עלינו הרבה דברים רעים, אבל צריך להמשיך הלאה".

קשר סקוטלנד ג'ון מקגין: "אנחנו מרוסקים שלא עברנו, בכל הטורניר הזה לא הצלחנו להתחיל את המשחקים כמו שצריך. פגשנו נבחרת מעולה ומנוסה וזה היה ברור".

כובש השער שלא הספיק קאלום מקגרגור הוסיף: "החבר'ה מרוסקים, הקהל היה מדהים ואנחנו רוצים להודות להם. נחמד מאוד לכבוש את השער הראשון שלי בנבחרת, אבל אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. זה קשה לשחק מול שחקנים כל כך טובים, אבל זה גם נותן לך רעב לחזור לכאן שוב".

עוד בוואלה!

יורו 2020: קרואטיה עלתה לשמינית הגמר עם 1:3 על סקוטלנד

לכתבה המלאה

המספרים

  • הקללה הוסרה: קרואטיה הפכה לסגנית אלופת העולם הראשונה מאז גרמניה ב-1988 שעוברת שלב ביורו שאחרי המונדיאל.
  • סקוטלנד ממשיכה במסורת, לצערה: היא הודחה בשלב הבתים בכל 11 הופעותיה בטורנירים גדולים.
  • לוקה מודריץ' הוא כעת הכובש הצעיר ביותר (22 ו-273 יום, נגד אוסטריה ב-2008) והמבוגר ביותר (35 ו-286 יום, הערב נגד סקוטלנד) של נבחרת קרואטיה באליפויות אירופה.
  • רק שני שחקנים כבשו גם ביורו 2008 וגם ביורו 2020: כריסטיאנו רונאלדו וכעת גם לוקה מודריץ'.
  • הקשר המופלא כבש בכל אחד משלושת הטורנירים הגדולים האחרונים בהם לקח חלק.
  • איבן פרישיץ' כבש תשעה שערים בטורנירים גדולים - יותר מכל שחקן אחר בתולדות נבחרת קרואטיה.
  • בזכות השער של מודריץ', ריאל מדריד השתוותה ליובנטוס כקבוצה ששחקניה כבשו הכי הרבה שערים ביורו - 32. באיירן מינכן הבאה בתור עם 31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully