וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג: "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים"

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 0:50

הכובש היחיד של אנגליה ביורו מסתכל קדימה אחרי הבטחת הפסגה. סאקה: "היה מרגש לשחק בוומבלי", נוויל: "לא נזכה ביורו"

תקציר: אנגליה - צ'כיה 0:1/ספורט1

אנגליה הייתה רחוקה מלהרשים הערב (שלישי), אבל הצליחה שוב לשמור על רשת נקייה וניצחה 0:1 את צ'כיה משער של ראחים סטרלינג כבר בדקה ה-12. נבחרת שלושת האריות סיימה במקום הראשון בבית ד' של היורו ועכשיו מחכה לראות מי תהיה היריבה שלה בשמינית הגמר, שייערך בוומבלי.

בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
נבחר לשחקן המצטיין. סאקה/רויטרס

המספרים

  • תומאש פקהארט בעט לעבר השער (לא למסגרת) בדקה ה-83 וזו הייתה הבעיטה הראשונה לעבר השער במחצית השנייה. מאז 1980 לא קרה שחיכו עד הדקה ה-83 לבעיטה ראשונה לשער במחצית השנייה ביורו.
  • אנגליה היא הנבחרת שכבשה הכי מעט שערים ובכל זאת סיימה במקום הראשון בבית שלה ביורו עם שני כיבושים בלבד.
  • מ-16 הנבחרות שהשלימו עד כה שלושה משחקים, רק פינלנד בעטה פחות לעבר השער מאנגליה.
  • זו הפעם השנייה שאנגליה שומרת על רשת נקייה בשלב בתים של טורניר גדול, בפעם הקודמת היא זכתה במונדיאל.
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
עדיין ללא שער בטורניר. קיין/רויטרס

ראחים סטרלינג, שכבש את שני השערים הבודדים של אנגליה בטורניר עד כה, אמר אחרי המשחק: "החברים שלי נכנסו טוב מאוד אל השטחים הריקים ושיחקו בצורה חיובית. זה נהדר שיש סביבך שחקנים כאלה שיכולים ליצור שערים. הצלחנו לשמור על הכדור טוב יותר מאשר במשחק הקודם וזה פתח לנו אפשרויות התקפיות. הצלחנו להיכנס למרווחים טוב מאוד, שיחקנו כדורגל טוב לפרקים והשגנו את השער שהיינו צריכים. אם אתה לא סופג, אתה תנצח במשחקים. המטרה שלנו הייתה לסיים במקום הראשון בבית ואנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שעשינו, להישאר יציבים ולנסות לנצל את המצבים שלנו".

בוקאיו סאקה, שנבחר למצטיין, אמר: "הייתה הופעה טובה שלנו, שיחקנו טוב לפרקים. המאמן אמר לי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי כמו שעשיתי במועדון שלי כל העונה. הייתה הגבהה יפה של ג'ק גריליש וראחים סטרלינג היה שם כדי לכבוש, אני כמעט הגעתי לשם, אבל אני לא מספיק גבוה. זה חשוב לנו שנשחק בשמינית הגמר בוומבלי, יש לנו הרבה ביטחון כשאנחנו משחקים כאן והאוהדים הם כמו שחקן נוסף בשבילנו. זו חוויה נהדרת ופעם ראשונה שאני משחק בוומבלי, שזה אצטדיון שנמצא ממש קרוב למקום בו גדלתי. לשמוע את האוהדים קוראים בשם שלי היה מדהים".

מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט אמר אחרי המשחק: "התחלנו טוב מאוד, היינו יציבים עם הכדור והקרדיט על זה הוא לשחקנים כי היינו יציבים מאוד גם בלי הכדור. היינו צריכים לשנות דברים ממש מעכשיו לעכשיו בגלל שינויים בסגל. התרשמנו מאוד מבוקאיו סאקה והלילה קבלת הכדור שלו הייתה נהדרת. צ'כיה נבחרת חזקה מאוד, השחקנים שלה התנהלו טוב מאוד עם הכדור וקשה היה לשבור אותם. יש למה לצפות מאיתנו. המשחק שלנו לא זורם, אבל יש רגעים בהם אנחנו נראים טוב מאוד. יש הרבה דברים טובים שאנחנו עושים והרבה דברים חיוביים. רצינו לסיים במקום הראשון בבית ורצינו להישאר בוומבלי, נחכה ונראה מי תהיה היריבה בשלב הבא".

מגן העבר של הנבחרת ופרשן "סקיי" גארי נוויל אמר: "אנגליה עשתה את העבודה בצורה מקצועית. אומר זאת שוב, אני לא חושב שאנגליה הולכת לזכות בטורניר ולעבור את צרפת, גרמניה, פורטוגל וספרד. אני לא חושב שיש לנו את השחקנים כדי לעשות את זה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק בצורה מקצועית, לשמור על רשת נקייה, לוודא שההגנה שלנו חזקה ושיש שני שחקנים חזקים בקישור. אחרי כל זה צריך ליצור רגעי קסם אישיים ויש לנו שחקנים שמסוגלים לעשות את זה". חלוץ אנגליה לשעבר איאן רייט אמר: "המבחנים עוד יגיעו בהמשך, אבל אני מרגיש די חיובי לגבי היכולות של הנבחרת. אנחנו עדיין לא יודעים מה השיבוץ ההתקפי הכי טוב שלנו".

אונדז'יי צ'לוסטקה הצ'כי התייחס להבדל בין התבוסה 5:0 במוקדמות לבין המשחק הערב ואמר: "בהשוואה למשחק ההוא היום בטח שנראינו טוב יותר. ידענו שאנגליה תגיע חדה יותר אחרי שני משחקים פחות טובים שלה. היה לנו ברור שהיא תנסה להראות איכויות. לרוע המזל לא היינו עירניים במקרה אחד בהתחלה". תומאש סוצ'ק הוסיף: "לא נכנסנו טוב אל המשחק, אנגליה שלטה. אנחנו צריכים להשתפר בהחזקת הכדור שלנו עד שמינית הגמר ואת הפעולות באזור הרחבה כדי להגיע ליותר מצבים. זו הייתה הכנה טובה לשמינית הגמר מבחינתנו". בעוד פטר שבצ'יק אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק ולא הצלחנו להביא לידי ביטוי את תכנית המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully