וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה חגגה שלב בתים מושלם, דה בראונה: "אני תמיד מנסה לדחוק בחברים להשתפר"

הקשר נבחר לאיש המשחק לאחר שניהל היטב את המשחק של השדים האדומים ב-0:2 על פינלנד. ספארב: "אני מאוכזב, קיוויתי ליותר"

תקציר: פינלנד - בלגיה 2:0/ספורט1

בבלגיה חגגו אמש (שני) את העלייה מהמקום הראשון בבית ג' באליפות אירופה לאחר שניצחו 0:2 את פינלנד. החבורה של רוברטו מרטינס התקשתה במחצית הראשונה מול היריבה העיקשת והנחושה שהגיעה להילחם על תיקו, שהיה מספיק לה כדי לעלות מהמקום השני, אך הצליחו להשיג את הניצחון בסופו של דבר וסיימו עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים.

במחצית השנייה עלו הבלגים אחרת והפעילו לחץ על השער של לוקאש הראדצקי, שכבש שער עצמי אומלל בדקה ה-74, דווקא לאחר שהיה טוב לאורך כל המשחק. לוקאקו הכפיל (81) והשדים האדומים חגגו ניצחון שלישי משלושה משחקים. הפינים כבר לא תלויים בעצמם והסיכויים שלהם לעלות נראים קלושים עד אפסיים.

התגובות

קווין דה בראונה, שבישל את השער השני נבחר לאיש המשחק ואמר בסיום: "זה תמיד נחמד לקבל פרס אישי, אבל מה שחשוב זה איך אנחנו משחקים כקבוצה. אני מנסה לדחוף את הקבוצה להשתפר, גם במובן האישי. למדנו היום מהמשחק היום. עכשיו אנחנו חייבים להתכונן למשחק הבא".

על ההתגוננות של הפינים במחצית הראשונה אמר הקשר: "זה היה משחק קשוח היום. ידענו שהפינים ישחקו במערך מאוד מבוקר ושזה יהיה קשה לפרוץ אותו. בסופו של דבר הבקענו, וידענו שהם ינסו להשוות - וכך המשחק נפתח. היכולת שלנו במחצית השנייה הייתה טובה יותר לעומת הראשונה".

שחקן נבחרת פינלנד טים ספארב: "אני מאוד מאוכזב. הגענו בצורה טובה מאוד, השקענו המון מאמצים ועבדנו קשה מאוד. קיוותי שנשיג יותר אבל אני ממש לא אופתע אם נראה את נבחרת בלגיה מגיעה עד הגמר".

עוד בוואלה! ספורט

שתי שמיניות גמר נקבעו, שוויץ עלתה רשמית וגם אנגליה וצרפת

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת בלגיה קווין דה בראונה. רויטרס
נבחר לאיש המשחק. קווין דה בראונה/רויטרס

המספרים

  • בלגיה ניצחה את פינלנד לראשונה מזה 53 שנים ושבעה משחקים בין השתיים. לפני הניצחון הערב, השדים האדומים השיגו ניצחון על הפינים לאחרונה רק באוקטובר 1968 ומאז הפסידו ארבע פעמים את היריבה הסקנדינבית והפסידו ארבע פעמים.
  • השער העצמי של הראדצקי היה השער העצמי השישי שמובקע ביורו עד כה - כפול מכל אליפות אירופה שקדמה לזו הנוכחית.
  • רומלו לוקאקו כבר כבש שלושה שערים ביורו הזה, ו-63 שערים בכלל עבור נבחרת בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully