וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה גדולה בקופנהאגן, גם כריסטיאן אריקסן חגג

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 1:01

קשר דנמרק העלה סטורי של חגיגות אחרי שנבחרתו הביסה 1:4 את רוסיה ועלתה לשמינית גמר היורו. יולמאנד: "הקהל נתן לנו כנפיים"

נבחרת דנמרק מביסה 1:4 את רוסיה ועולה לשמינית גמר היורו/ספורט1

חגיגות ענק באצטדיון פארקן בקופנהאגן הערב (שני) אחרי ה-1:4 של דנמרק על רוסיה, שהעלה את הדנים לשמינית גמר היורו. כל השחקנים הדנים חגגו דקות ארוכות ביחד עם למעלה מ-20 אלף אוהדים, שסיפקו להם אווירה חמה ותומכת מאוד במהלך המשחק.

קשר הנבחרת כריסטיאן אריקסן, שכזכור התמוטט במהלך המשחק הראשון מול פינלנד, היה בסכנת חיים ורק שוחרר לפני ימים ספורים מבית החולים, העלה לסטורי שלו תמונה של חגיגות עם דגלי דנמרק ומחיאות כפיים.

כריסטיאן אריקסן חוגג את הניצחון של נבחרת דנמרק. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אריקסן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

המספרים

  • דנמרק היא הנבחרת הראשונה בהיסטוריה של היורו שהצליחה לעלות לשלב הנוקאאוט למרות שהפסידה בשני משחקי הפתיחה שלה בשלב הבתים.
  • זו הפעם הראשונה שדנמרק כובשת לפחות ארבעה שערים במשחק אחד בטורניר גמר מאז מונדיאל 1998, אז היא ניצחה 1:4 את ניגריה.
  • ארטיום דזיובה הגיע ל-30 שערים במדי נבחרת רוסיה והשתווה אל השיאן אלכסנדר קרז'אקוב, שגם כבש 30.
  • בגיל 20 ו-353 ימים, מיקל דמסגור הפך לכובש הצעיר ביותר של דנמרק בטורניר גמר אי פעם.
  • רוסיה לא כבשה יותר משער אחד בששת משחקיה האחרונים ולא עשתה את זה בשמונת המשחקים האחרונים שלה ביורו.
שחקני נבחרת דנמרק. רויטרס
חגיגה גדולה/רויטרס

כובש השער הראשון מיקל דמסגור אמר: "זה כל כך מטורף שעלינו לשלב הבא. זה נהדר להיות חלק מהנבחרת הזו. מעולם לא חלמתי שאהיה חלק ממשהו כל כך גדול, זו ההרגשה הכי מגניבה שיש. זה נהדר להיות חלק מזה ולשמוע את כל האוהדים ואת כל דנמרק משתגעת כשאנחנו מנצחים ועולים שלב". לקראת המשחק מול ויילס אמר: "נבוא עם כל מה שיש לנו וניתן הכול".

מאמן דנמרק קספר יולמאנד אמר: "קודם כל אני אסיר תודה כלפי דנמרק והאנשים. הם דאגו לנו וממש נתנו לנו כנפיים. כל זה היה בלתי אפשרי בלי האוהדים. אני מודה להם כל כך. דבר שני, אני מעריץ את השחקנים. ראיתי את כולם עכשיו וראיתי עד כמה שהם נרגשים וכמה שזה היה חשוב להם. הם הצליחו להרים את עצמם שוב. להתאושש ממשחק קשה כמו זה שהיה נגד בלגיה ולהביס את רוסיה זה נהדר".

מאמן רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב אמר אחרי המשחק: "המשחק לא התפתח כמו שקיווינו. הייתה לנו תכנית והיו לנו דקות טובות. ידענו שדנמרק נבחרת חזקה וטובה מאוד במתפרצות וזה עלה לנו בשני שערים. היינו מוכנים, אבל הדברים לא הלכו לכיוון שלנו. השער השני הגיע משום מקום וכמובן שהוא לא נתן לנו סיבות לאופטימיות. חלק מהשחקנים איבדו קצת את הביטחון. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בנו, תודה לכל אלה שהגיעו לאצטדיון. הנבחרת אסירת תודה על כל התמיכה. כמובן שזה לא הוגן שהדנים אירחו את המשחק כי היינו רוצים לשמוע יותר אוהדים רוסים באצטדיון, אבל המצב עם הקורונה שונה בכל מדינה".

ארטיום דזיובה אמר: "השער הראשון הגיע משום מקום. הכול עבד טוב מבחינתנו, אבל לא הצלחנו לכבוש ממצבים טובים וברמה הזו זה בלתי נסלח. זה לא בסדר שהשוער שלנו הוא הפליימייקר המוביל שלנו. ברגע שאנחנו פוגשים יריבה חזקה, כל מה שאנחנו עושים זה למסור אחורה אל השוער. המנטאליות שלנו לא מאפשרת לנו להתמודד עם לחץ גבוה, לגלות תעוזה ולתקוף כשאנחנו צריכים לתקוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully