וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - צ'כיה: האנגלים חייבים ניצחון, גריליש ומגווייר בתמונת ההרכב, קיין ימשיך בחוד

ניצחון יבטיח לאנגלים את ראשות בית ד', תיקו יספיק לצ'כים שהובסו 5:0 בביקור הקודם בוומבלי. סאות'גייט עשוי לערוך שני שינויים, כאשר מינגס ופודן יאבדו את מקומם ב-11. החלוץ יפתח למרות הביקורות (ג', 22:00, רשת 13)

מחזור 3הסתיים22/06/2021
צ'כיה
    0
    • (12) סטרלינג
    אנגליה
    אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום שלישי/עריכת וידאו: עמית שמחה

    אנגליה

    אחרי ה-0:0 המאכזב נגד סקוטלנד, אנגליה פוגשת את הצ'כים בקרב ישיר על ראשות הבית והחישוב כאן הוא פשוט. ניצחון יבטיח לאנגלים את המקום הראשון ומשחק באצטדיון וומבלי בשמינית הגמר בעוד שתיקו יכתיר את הצ'כים כמוליכי הבית בזכות הפרש שערים עדיף. לגבי ההרכב, גארת' סאות'גייט עשוי לערוך שני שינויים ב-11 שלו: הארי מגווייר עשוי להיות כשיר ולפתוח במרכז ההגנה במקום טיירון מינגס ואילו ג'ק גריליש כוכב אסטון וילה צפוי להחליף בהתקפה את מייסון מאונט שנכנס לבידוד בשל מגע עם בילי גילמור שנמצא חיובי לקורונה. הארי קיין ישמור על מקומו בחוד למרות הביקורות. אנגליה הביסה את הצ'כים 0:5 במפגש בין השתיים במסגרת מוקדמות הטורניר, אבל הפסידה בגומלין בצ'כיה 2:1. אגב, שחקני נבחרת אנגליה הבטיחו שאם הם זוכים ביורו, כולם יחמצנו את השיער ויעשו תספורת דומה לזו של פיל פודן.

    גארת' סאות'גייט אמר לקראת המשחק: "אני חושב שההפסד שלנו בפראג היה יותר רלוונטי מאשר ה-0:5 בוומבלי. צ'כיה נבחרת שונה כעת מזו ששיחקנו נגדה בוומבלי. אנחנו מודעים לאיכויות שלה, חלק מהשחקנים שלה נתנו עונה נהדרת בפרמיירליג ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

    הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
    יפתח למרות היכולת המאכזבת. קיין/רויטרס

    צ'כיה

    צ'כיה נראתה מצוין בשני המשחקים הראשונים שלה בעיקר בזכות פטריק שיק. חלוץ לברקוזן הבקיע שער מרהיב נגד הסקוטים וכבש בפנדל גם נגד קרואטיה. לרשות הצ'כים עומד סגל מלא וההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח נגד קרואטיה עם שיק וינקטו בחלק הקדמי כשתומאש סוצ'ק המצוין מווסטהאם יניע את המשחק מהקישור. הצ'כים נראו אומנם יותר טוב מאנגליה עד כה, אך עדיין זוכרים את ה-5:0 שחטפו בוומבלי רק לפני שנתיים.

    פטריק שיק כוכב הצ'כים אמר לקראת המשחק: "אנחנו בעמדה טובה לסיים בראשות הבית. אנחנו מודעים לאיכויות של אנגליה, אבל במשחקים הראשונים שלה היא לא יצרה הרבה מצבים. למרות זאת זו נבחרת שתמיד קשה לשחק נגדה".

    עוד בוואלה!

    לבנדובסקי, קיין, מוראטה ובנזמה: למה בתקשורת מתאכזרים לחלוצים?

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארתור סוארס דיאס (פורטוגל)
    אצטדיון: וומבלי (לונדון)
    קהל: 19104

    טריוויה

    • תיקו ומעלה יספיק לצ'כיה כדי להעפיל לשמינית הגמר מהמקום הראשון. אם תפסיד וסקוטלנד תנצח את קרואטיה, תסיים שנייה. אם תפסיד וקרואטיה תנצח את סקוטלנד בהפרש מספיק, תסיים שלישית.
    • אנגליה תסיים ראשונה רק במקרה של ניצחון. היא תסיים שנייה גם בתיקו, בתנאי שסקוטלנד לא תנצח את קרואטיה. האנגלים יסיימו במקום השלישי אם יפסידו, וסקוטלנד תנצח את קרואטיה כך שיהיה לה הפרש שערים עדיף.
    • הצ'כים ניצחו במשחק האחרון בין הנבחרות, באוקטובר 2019, ונקמו על ה-5:0 שחטפו מספר חודשים קודם לכן.
    • אנגליה ניצחה 10 מ-12 משחקיה האחרונים בוומבלי. בטורניר גדול מעולם לא הפסידה באצטדיון הביתי שלה (שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) בזמן החוקי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully