וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה: "הביקורת? אנשים יכולים לדבר, זה קל וזה בחינם"

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 8:37

חלוץ ספרד, שכבש את השער היחיד נגד פולין, השיב לאלו שביקרו אותו. ג'ורדי אלבה שנבחר למצטיין: "צריך לבוא בגישה אחרת למשחק הבא"

תקציר: ספרד - פולין 1:1/ספורט2

נבחרת ספרד שלחה סגל מאוד אפור ליורו 2020, עד כדי כך אפור שג'ורדי אלבה הוא הנציג היחיד בו מברצלונה או ריאל מדריד וגם השריד היחיד מתקופת הזוהר מלפני עשור. אחרי ה-0:0 האפור מול השבדים, הספרדים כשלו לנצח גם את פולין כשסיימו ב-1:1 וכעת חייבים לנצח במחזור הסיום את סלובקיה כדי להבטיח העפלה מבלי להיות תלויים באף אחד. אלברו מוראטה המושמץ כבש ראשון ללה רוחה, אבל רוברט לבנדובסקי שמר את פולין בחיים וג'רארד מורנו פספס הזדמנות לקבור אותה עם פנדל שהלך לקורה.

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
הנבחרת שלו לא ממש מרשימה. לואיס אנריקה/רויטרס

מי ששחרר הרבה לחץ לאחר המשחק היה אלברו מוראטה, חלוץ יובנטוס שספג הרבה ביקורות על יכולתו מול שבדיה. מוראטה, שכבש את השער היחיד של הספרדים במשחק הערב התייחס לביקור ואמר: "הגול שלי לא משנה, אני תמיד רוצה לנצח ולא עשינו את זה. הביקורת? אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, זה קל וזה לא עולה כסף".

ג'ורדי אלבה, קפטן ספרד שנבחר גם לשחקן המצטיין במשחק, אמר: "אני חושב שיצרנו מספיק מצבים, אבל לא היה לנו מזל. אנחנו חייבים להמשיך להאמין, בתקווה שבמשחק השלישי ננצח. צריך לבוא בגישה אחרת למשחק הבא. חבל על המצבים שהחמצנו, אבל אנחנו מאמינים בנבחרת ובמאמן".

עוד בוואלה!

אנגליה מעדיפה את המקום השני, אבל אולי ספרד תחכה לה: כל התרחישים

לכתבה המלאה
ג'רארד מורנו שחקן נבחרת ספרד מאוכזב. Thanassis Stavrakis, AP
הפנדל שלו עלה לספרד ביוקר. ג'רארד מורנו מאוכזב/AP, Thanassis Stavrakis

המספרים

  • אלברו מוראטה כבש ארבעה מחמשת שעריה האחרונים של ספרד בטורנירי היורו. רק פרננדו טורס (חמישה שערים) הבקיע יותר ממנו במסגרת זו.
  • ג'רארד מורנו הוא השחקן הראשון של ספרד שסוחט פנדל ואז מחמיץ במסגרת טורניר גדול, מאז הקשר מיצ'ל שלו זה קרה ביורו 1988 מול דנמרק.
  • רוברט לבנדובסקי הוא הפולני הראשון שכובש בשלושה טורנירי יורו שונים - 2012, 2016 ו-2020.
  • קצפר קוזלובסקי הפך לשחקן הצעיר ביותר ששיחק באליפויות אירופה, בגיל 17 ו-246 ימים. הוא השאיר מאחור את ג'וד בלינגהאם האנגלי, שהיה השיאן במשך שישה ימים בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully