וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה - ויילס: וראטי יערוך בכורה בהרכב, קייזה מזהיר מבייל וראמזי

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 19:02

הקשר שטרם שותף ביורו יפתח אצל הנראזורי שכבר הבטיחו את מקומם בשמינית (ראשון, 19:00, ספורט 2). שחקן הכנף: "אנחנו כאן כדי ללכת עד הסוף"

מחזור 3הסתיים20/06/2021
איטליה
  • פסינה (39)
0
    ויילס
    תקציר: איטליה - שוויץ 0:3/ספורט1

    איטליה

    אחרי שרשמה שני ניצחונות 0:3 בשני המשחקים הראשונים של היורו, איטליה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, אך טרם הבטיחה את המקום הראשון (תיקו יספיק לה כדי להבטיח את ראשות הבית). המאמן רוברטו מנצ'יני צפוי לתת מנוחה לכמה מהשחקנים ששיחקו 90 דקות בשני המשחקים הראשונים, כולל ג'ורג'יו קייליני הפצוע, בעוד שמרקו וראטי, שטרם שותף ביורו, יפתח לראשונה לקראת שלבי הנוקאאוט, כך אישר המאמן רוברטו מאנצ'יני.

    "אנחנו כאן כדי ללכת עד הסוף", אמר פדריקו קייזה לקראת המפגש. "זה החלום של כל אחד מהשחקנים פה, ואני מאמין שנגשים אותו. רוברטו מנצ'יני תומך בנו ומפרגן לנו כל הזמן, כך גם כל הצוות הנהדר שיש לנו. אנחנו יודעים שלא יהיה לנו פשוט - ויילס נבחרת קשוחה עם שחקנים מצוינים כמו גארת' בייל וארון ראמזי".

    גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס חוגג עם חבריו. רויטרס
    באיטליה חוששים ממנו. בייל/רויטרס

    ויילס

    גם נבחרת ויילס רשמה פתיחה טובה לטורניר היורו; אחרי ה-1:1 במשחק הראשון מול שוויץ, גברו הוולשים 0:2 על טורקיה ועשו צעד משמעותי אל עבר שמינית הגמר. תיקו יספיק עבור מקום בשלב הבא בעוד שהפסד ביחד עם ניצחון של שוויץ על טורקיה עלול לשלוח אותם הביתה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אובידיו הצגאן (רומניה)
    אצטדיון: אולימפיקו (רומא)
    קהל: 11541

    טריוויה

    • איטליה כבר הבטיחה בוודאות את מקומה בשמינית הגמר אחרי שניצחה 0:3 בשני המשחקים הראשונים שלה נגד טורקיה ושוויץ. ויילס סיימה ב-1:1 מול שוויץ וניצחה 0:2 את טורקיה וגם היא עם רגל וחצי בשלב הבא.
    • איטליה תסיים במקום הראשון בבית אם לא תפסיד. ויילס תבטיח את אחד משני המקומות הראשונים עם תיקו או אם שוויץ לא תנצח את טורקיה במשחק המקביל. היא תסיים ראשונה רק אם תנצח.
    • זה המשחק העשירי אי פעם בין שתי הנבחרות והראשון מאז מוקדמות יורו 2004. במפגש האחרון ביניהן איטליה ניצחה 0:4 במילאנו ב-6 בספטמבר 2003. ויילס ניצחה 1:2 במשחק הראשון בקרדיף כשסימון דייויס וקרייג בלאמי כובשים ואלסנדרו דל פיירו מצמק.
    • איטליה סיימה במקום הראשון בבית שלה ביורו 2016 וניצחה את ספרד 0:2 בשמינית הגמר לפני שהפסידה לגרמניה 6:5 בדו קרב פנדלים ברבע הגמר.
    • המאזן של איטליה באולימפיקו ברומא בטורנירי גמר עומד על 10 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.
    • איטליה במומנטום פנטסטי וניצחה בעשרת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות כשהיא כובשת 31 שערים ולא סופגת אפילו שער אחד.
    • צ'ירו אימובילה כבש בארבע ההופעות האחרונות שלו במדי האזורי ויש לו 15 שערים ב-48 הופעות בינלאומיות.
    • ארון ראמזי הוולשי יפגוש מספר חברים שלו מיובנטוס שמשחקים בנבחרת איטליה: לאונדרו בונוצ'י, פדריקו ברנרדסקי, ג'ורג'ו קייליני ופדריקו קייזה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully