וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק-בלגיה: המשחק יופסק בדקה העשירית כמחווה לאריקסן

לוקאקו עדכן: שחקני שתי הנבחרות ימחאו כפיים לכבוד הקשר הדני שהתמוטט במשחק נגד פינלנד. ינסן יחליף אותו בהרכב, 25 אלף צופים יגיעו לפארקן (ה', 19:00, ספורט1)

מחזור 2הסתיים17/06/2021
דנמרק
  • פאולסן (2)
2:1
  • (55) הזאר
  • (70) בראונה
בלגיה
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום חמישי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

דנמרק

25 אלף צופים, מרביתם כמובן דנים, יתייצבו מחר בפארקן בקופנהאגן וידחפו את הנבחרת שלהם במשחק נגד בלגיה. השלטונות במדינה הסקנדינבית פרסמו שורה של הקלות בענייני הקורונה וכך היציעים יהיו כמעט מלאים אחרי שבמשחק הקודם נכחו 16 אלף צופים.

הסיפור ימשיך להיות כריסטיאן אריקסן וההתמוטטות המסעירה שלו במשחק נגד פינלנד בסוף השבוע, ולפני שריקת הפתיחה צפויים מחזות מרגשים ביציעים. אבל המחוות יימשכו במהלך המשחק. שתי הנבחרות הודיעו שיעצרו את המשחק בדקה העשירית כדי למחוא כפיים כמחווה לקשר. דנמרק כולה התאחדה סביב הנבחרת, עד שאתמול הגיע לבקר באימון הנסיך פרדריק.

לפי התקשורת הדנית, אריקסן משוחח באופן יומי עם חבריו למדים הלאומיים ומנסה לדרבן אותם לקראת המשך היורו - וכולם במחנה של הנבחרת רוצים להצליח בשבילו. "אף אחד לא יכול להחליף את כריסטיאן", אמר המאמן קספר יולמאנד, אבל מישהו כמובן יצטרך לנסות. מתיאס ינסן שנכנס במקומו נגד פינלנד הוא המועמד המוביל. יולמאנד הוסיף: "אני בטוח שהמשחק יהיה מאוד אמוציונלי, אבל אנחנו צריכים לרתום את הרגשות לטובתנו".

שחקן נבחרת דנמרק, מתיאס ינסן. רויטרס
משימה קשה מנטלית, לא פחות מאשר מקצועית. ינסן/רויטרס

בלגיה

בקונסטלציה מסוימת, ניצחון חוץ של בלגיה יוכל לסמן לה את הדרך לשלב הבא כבר אחרי שני משחקים וזו כמובן המטרה של רוברטו מרטינס ושחקניו. השדים האדומים מאוד הרשימו נגד רוסיה וגם ניצחו את דנמרק פעמיים ב-2020 (בליגת האומות), כך שהם פייבוריטים.

אקסל ויטסל החלים מהפציעה שבגינה נעדר תקופה ממושכת ועשוי לקבל דקות משחק ראשונות מאז ינואר, אם כי הוא כמובן לא יפתח. אדן הזאר יתחיל את המשחק על הספסל פעם נוספת ומרטינס יבצע רק שינוי אחד כפוי: תומא מונייה על חשבון טימותי קסטאן שסיים את הטורניר עם פגיעה חמורה בפניו. קווין דה בראונה כנראה לא ישחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו מקדיש שער לחברו כריסטיאן אריקסן. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה במדי הנבחרת. לוקאקו/רויטרס

טריוויה

  • בלגיה ודנמרק נפגשו 15 פעמים בעבר והמאזן מאוזן: 6 ניצחונות לכל נבחרת ועוד 3 תוצאות תיקו.
  • בלגיה ניצחה בשני המשחקים בליגת האומות לפני פחות משנה; 0:2 בספטמבר ו-2:4 בנובמבר. הפעם האחרונה בה דנמרק ניצחה את השדים האדומים הייתה ב-1995, במוקדמות יורו 1996.
  • המשחק יפגיש כמה חברים שחולקים חדרי הלבשה לאורך העונה. תומאס דלייני, אקסל ויטסל, תומא מונייה ותורגן הזאר משחקים ביחד בדורטמונד, קספר שמייכל, יורי טילמנס ותומאס פראט משתפים פעולה בלסטר סיטי (כמו טימותי קסטאן שגמר את הטורניר), ופייר אמיל הויביירג משחק עם טובי אלדרווירלד בטוטנהאם. כמה חבל שכריסטיאן אריקסן ורומלו לוקאקו מאינטר, לא ייפגשו מחר.
  • אם דריס מרטנס ישותף (אמור לפתוח בהרכב), הוא ירשום הופעה מספר 100 במדי נבחרת בלגיה.
  • מאז מונדיאל 2018, רומלו לוקאקו היה מעורב ב-26 שערים ב-19 משחקים של נבחרת בלגיה: 22 כיבושים ו-4 בישולים.
  • דנמרק החמיצה 3 מ-4 הפנדלים האחרונים שלה בטורנירים גדולים. פייר אמיל הויביירג היה אחראי לפספוס האחרון, נגד פינלנד.

הרכבי הקבוצות

שופט: ביורן קאופרס (הולנד)
אצטדיון: פארקן (קופנהאגן)
קהל: 23395

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully