וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיגר מכחיש שניסה לנשוך את פוגבה: "שנינו הסכמנו שזה רק נראה רע"

הבלם הגרמני נראה נוגס בכתפו של קשר צרפת: הפרשנים חלוקים, ה-VAR התעלם, ברשת כבר הכריעו, אבל בסיום השניים התחבקו ורודיגר הבהיר: "זה לא מה מה שחושבים". פוגבה: "זה שום דבר, לא הייתי רוצה שייענש". צפו בתקרית

אנטוניו רודירגר מנבחרת גרמניה ספק נושך את פול פוגבה מנבחרת צרפת/ספורט1

האם אנטוניו רודיגר נשך את פול פוגבה? על פי צילומי הטלוויזיה, בלם נבחרת גרמניה קירב את פיו בצורה שמעלה חשד שהוא אכן נגס בקשר נבחרת צרפת, במהלך המשחק אמש (שלישי) בין הנבחרות בבית ו' ביורו 2020, שבו ניצחה אלופת העולם 0:1 את הגרמנים.

אנטוניו רודיגר נבחרת גרמניה מול פול פוגבה נבחרת צרפת. רויטרס
מה קרה שם? רודיגר ופוגבה/רויטרס
פול פוגבה, נבחרת צרפת. רויטרס
יש הלך לשופט. פוגבה/רויטרס

הייתה זו בהחלט סצינה די ביזארית, כשרודיגר נראה מקרב את פיו בצורה אגרסיבית לגב של פוגבה, ומנסה לנשוך אותו דרך החולצה. פוגבה, יש לציין, לא ממש ראה מה רודיגר עושה לו, אלא בעיקר הרגיש, כך שאפשר להניח שאכן היה שם איזשהו מגע. פוגבה מיהר להתלונן על התקרית אצל השופט, אבל הוא לא הבחין בה והיא לא נבחנה על ידי צות ה-VAR. פוגבה הצביע על סימנים לכאורה ליד כתפו, וכעת נותר לראות האם אופ"א תנקוט בצעדים משמעתיים נגד רודיגר.

עוד בוואלה!

פוגבה נבחר לאיש המשחק: "הראינו שאנחנו ראויים לתואר אלופי העולם"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק

תקציר: צרפת גוברת 0:1 על גרמניה במשחק הראשון בבית המוות ביורו/ספורט1

הפרשנים חלוקים. פטריס ויירה הצרפתי אמר ש"כשאתה רואה את התגובה של פוגבה, זה מרגיש כמו נשיכה. אני לא מצליח להבין מה הוא ניסה לעשות". רוי קין לעומת זאת אמר ש"זה הרגיש יותר כמו כרסום מאשר נשיכה. אבל זה דבר טיפשי מאוד לעשות". לדברי איאן רייט, "אם הוא היה נושך אותו, הוא היה משתולל. הוא לא השתולל בכלל".

ברשת כבר הכריזו שרודיגר "עשה סוארס", כשכזכור לואיס סוארס נשך במדי נבחרת אורוגוואי את גיורגיו קייליני מנבחרת איטליה בגביע העולמי ב-2014, ובהמשך הושעה לארבעה חודשים ונקנס ב-70 אלף דולר.

יש לציין כי בסיום רודיגר ופוגבה (ששניהם משחקים בפרמיירליג) התחבקו, ונראה היה שהותירו מאחוריהם את התקרית. "אנחנו חברים", אמר פוגבה, שהבהיר שהוא לא רוצה שרודיגר ייענש, "זה לא היה שום דבר גדול. ראיתם את התמונות, זה נגמר, זה שייך לעבר, אני לא בוכה ודורש צהובים או אדומים לדברים כאלה. הוא קצל 'כרסם' אותי, אבל אנחנו מכירים חד את השני הרבה זמן. הרגשתי את זה, אמרתי לשופט, והוא מקבל את ההחלטות. עכשיו זה נגמר, ואני רק רוצה לשחק כדורגל. הוא לא קיבל כרטיס, ואני חושב שעדיף ככה. לא הייתי רוצה שיושעה בגלל דבר כזה".

בשעות הצהריים גם רודיגר עצמו הגיב לפרשה, וטען שלא הייתה לו כוונה לנשוך את פוגבה. יחד עם זאת, הוא התנצל על הסצנה שלדבריו "פשוט נראתה רע".

"לא הייתי צריך להתקרב עם הפה שלי לצוואר שלו, אין ספק. זה פשוט נראה רע. פאול ואני דיברנו כמו חברים אחרי שריקת הסיום, ושנינו הבנו שלא הייתה שם נשיכה כמו שחלק מהצופים חשבו. אפילו במהלך המשחק, השופט ניגש אליי ואמר לי שאם הוא היה חושב שהתנהגתי בצורה אלימה, הוא היה מרחיק אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully