וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה נבחר לאיש המשחק, אבל עלול להיענש: "הראינו שאנחנו ראויים לתואר אלופי העולם"

הקשר שכיכב ב-0:1 של צרפת על גרמניה היה גאה בחבריו: "היכולת הקבוצתית היא הכי חשובה". דידייה דשאן: "הגענו כדי להילחם". החשש: פוגבה הפר את חוקי הקורונה

תקציר: צרפת גוברת 0:1 על גרמניה במשחק הראשון בבית המוות ביורו/ספורט1

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (שלישי) בקרב שחקני נבחרת צרפת בתום הניצחון 0:1 על נבחרת גרמניה. אלופת העולם פתחה טוב יותר וניצלה זאת כדי לעלות ל-0:1 בדקה ה-20 לאחר שער עצמי אומלל מצדו של מאטס הומלס. החבורה של דידייה דשאן המשיכה לנסות ולהבקיע, וכבר חגגה פעמיים אך גם השער של קיליאן אמבפה וגם השער שהבקיע קארים בנזמה נפסלו בשל נבדל. על אף זאת, בצרפת חגגו ניצחון במחזור הפתיחה של היורו ועל הדרך הנחילו ליריבה את הפסדה הראשון אי פעם במשחק הראשון באליפות אירופה.

עוזר מאמן ר.ב. לייפציג, מוריץ פולץ התייחס לפערי הכישרון בחלק הקדמי של שתי הנבחרות: "לצרפת היה את קיליאן אמבפה שכל הזמן העסיק שני שחקני הגנה ויצר מרחב בשביל שאר השחקנים, בעוד לנבחרת גרמניה אין שחקן כזה. סרג' גנאברי נמצא בעיקר במרכז ההתקפה, לא כל כך הבנתי למה הוא הוחלף. קאי האברץ לא נראה במיטבו. גרמניה הגיעה למצבים אבל חייבת להיות יותר תנועה בהתקפה והכדור צריך לנוע יותר במהירות".

התגובות

פול פוגבה, שנבחר לאיש המשחק, אמר בסיום: "היכולת הקבוצתית זה הדבר הכי חשוב מהמשחק הזה. בלי שאר חבריי לקבוצה לא הייתי יכול לשחק טוב. כולנו משקיעים את מירב המאמצים. כולם היו מרוכזים בתפקידים שלהם על הדשא. ידענו שאנחנו צריכים להראות שאנחנו ראויים לתואר אלופת העולם בו אנחנו מחזיקים. כשאנחנו צריכים לעבוד קשה ולהגן, אנחנו עושים זאת ביחד, וכך גם כשאנחנו יוצאים להתקפה".

עם זאת, פוגבה עלול להיענש, מאחר שבסיום הפר את תקנות הקורונה, והלך לעבר היציעים ונתן לאחד האוהדים את החולצה שלו, דבר שאסור במסגרת החוקים. על פי דיווחים בצרפת, כאמור, הוא עלול לספוג עונש על התנהגותו.

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן: "היה משחק נהדר נגד יריבה טובה מאוד. ידעתי שהשחקנים יהיו מוכנים ובאמת הגענו להילחם. לא היינו רחוקים בכלל מלהבקיע את השער השני שהיה סוגר עניין מוקדם יותר, אבל לא נענשנו על כך במחצית השנייה. זה היה משחק חזק מאוד עם איכות וכישרון".

שחקן העבר והפרשן פטריק ויירה אמר בסיום: "צרפת נראתה סולידית ונינוחה. זו התחלה נהדרת לטורניר". פרשן ה-BBC רוי קין החמיא למשחק ההגנה של הטריקולור: "ישבנו פה כל הערב ודיברנו על ההתקפה של צרפת, אבל הנה הם עוברים עוד משחק מבלי לספוג. ההגנה שלהם יכולה להביא את התואר. הם מבריקים במשחק ההגנה".

עוד בוואלה! ספורט

יורו 2020: צרפת ניצחה את גרמניה 0:1

לכתבה המלאה

המספרים

  • זה היה המפגש השני בסך הכול בתולדות היורו בין צרפת לגרמניה. בפעם הקודמת השתיים נפגשו בחצי גמר יורו 2016, אז ניצחו שחקני הטריקולור 0:2 בזכות צמד של גריזמן.
  • השער העצמי של הומלס מצטרף לאלו של מריח דמיקל ו-וויצ'ך שצ'סני, כלומר שלושה שערים עצמיים מתוך 12 שנכבשו עד כה בטורניר. מדובר בכמות השערים העצמיים הכי גדולה בתולדות אליפויות אירופה, ומשתווה לכמות השערים העצמיים שנכבשו במשך כל יורו 2016.
  • גרמניה הפסידה לראשונה אי פעם במשחק הפתיחה של אליפות אירופה.
  • צרפת לא הפסידה כבר 17 משחקים ברציפות במסגרת תחתרותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully